Distribuitorul elen de îmbrăcăminte și cosmetice Fais Group, deținătorul francizei principale pentru brandul italian de cosmetice KIKO Milano în mai multe state, își extinde amprenta în România cu un nou Pop-Up Store în AFI Cotroceni.
Odată cu această ultimă deschidere, KIKO MILANO operează acum trei magazine în capitala României.

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Primul magazin a fost lansat în ParkLake Shopping Center, urmat de o a doua locație în Mega Mall.

Kiko Milano a intrat în România în 2021, operațiune anunțată anterior de Profit.ro.
După lansarea în Grecia și Cipru cu o rețea de magazine, grupul Fais a pregătit dezvoltarea brandului italian în România și Bulgaria, relevă date analizate de Profit.ro.

KIKO Milano, companie controlată de familia italiană Percassi, a încheiat un parteneriat de franciză cu Fais Group în 2020. Primul magazin KIKO din Grecia a fost deschis la Atena în septembrie 2020, rețeaua locală fiind extinsă ulterior cu două noi unități, amplasate în Salonic.
Fondată în 1997 de frații Antonio și Stefano Percassi, KIKO Milano operează 1.200 de magazine fizice în 70 de țări și un canal de e-comerț ce acoperă peste 30 de țări, având 7.500 de angajați.Antonio Percassi este creditat de Forbes cu o avere de 1,4 miliarde de dolari.
Antreprenorul italian, care a adus brandul Zara în Italia la începutul anilor 2000, deține, printre altele, clubul de fotbal Atalanta BC, precum și o participație importantă la proiectul de real estate Westfield Milano, cel mai mare centru de shopping din Europa.