Retailerul german Lidl a fost condamnat în Franța să plătească 43 de milioane de euro către Intermarché, pentru „practici comerciale înșelătoare”
Distribuitorul german a fost judecat în apel pentru că a difuzat reclame pentru produse fără a asigura disponibilitatea acestora în toate magazinele sale.

Rețeaua de supermarketuri va face recurs, conform AFP.
Distribuitorul german este declarat „responsabil de practici comerciale înșelătoare” din cauza difuzării, timp de mai mulți ani, a spoturilor publicitare la televizor prezentând promoții pentru produse „fără a asigura disponibilitatea acestora timp de cincisprezece săptămâni în toate magazinele sale”, precizează decizia.
Aceasta echivalează cu „practici de concurență neloială” față de concurentul său Intermarché.

Compania ITM, responsabilă de politica comercială a Grupului Musketeer – care include Intermarché și Netto –, a dat în judecată Lidl în 2019 din cauza acestor reclame.
Ea fusese respinsă în prima instanță pe 30 mai 2022, înainte de a face apel.