Grupul Inditex, cea mai mare companie listată la bursă din Spania și un gigant global al modei, sărbătorește vineri 50 de ani de la deschiderea primului magazin Zara, marca care a catapultat Inditex într-un imperiu cu o capitalizare de piață de 144 de miliarde de euro, transmite EFE
Printr-un videoclip, Inditex explică faptul că actuala companie, prezentă în întreaga lume cu aproape două mii de magazine, a avut un moment cheie în urmă cu cinci decenii, pe 9 mai 1975, când Amancio Ortega Gaona și-a deschis primul magazin în La Coruna (nord-vestul Spaniei), după succesul său în producția de îmbrăcăminte cu compania sa „Confecciones GOA”, inițialele sale scrise invers, scrie Agerpres

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Sub conceptul Zara, s-a născut un brand de retail de modă cu colecții pentru femei, bărbați și copii, cu o filosofie caracterizată prin plasarea clientului în centrul luării deciziilor, ascultarea atentă a preferințelor acestuia și oferirea de produse de calitate la prețuri accesibile.
În prezent, gigantul Inditex operează pe 98 de piețe fizice și 214 țări cu vânzări online.
Pe lângă Zara, Inditex deține și lanțurile de magazine Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius și Oysho. În anul financiar 2024, Inditex a înregistrat o creștere cu 10,5% a vânzărilor, până la 38,6 miliarde de euro.