FOTO Volkswagen ID.3 a pierdut 9% din capacitatea bateriei după 170.000 kilometri

Auto/Transporturi   
FOTO Volkswagen ID.3 a pierdut 9% din capacitatea bateriei după 170.000 kilometri

Germanii de la ADAC au testat capacitatea bateriei unui Volkswagen ID.3 care a parcurs aproape 170.000 de kilometri.

Informația a fost prezentată ieri și de Profit.ro - VEZI AICI FOTO „Va rezista bateria?”. ADAC a testat un VW ID.3 până la ieșirea din garanție a bateriei. Rezultatul a surprins pe toată lumea

Urmărește-ne și pe Google News

Rezultatele testului arată că bateria modelului electric și-a păstrat 91% din capacitate.

Bateria lui Volkswagen ID.3 a fost supusă la un test amplu de rezistență de către germanii de la ADAC. Cea mai mare asociație de automobile din Germania a testat vreme de 4 ani un exemplar Volkswagen ID.3 Pro S, cu o baterie de 77 kWh.

FOTO O mare companie aeriană din Emiratele Arabe Unite vine în România. La conducere este un șeic CONFIRMARE CITEȘTE ȘI FOTO O mare companie aeriană din Emiratele Arabe Unite vine în România. La conducere este un șeic CONFIRMARE

Pentru ca testele să pună și mai mult stres asupra bateriei, ADAC a încărcat acumulatorul până la 100%, în unele cazuri chiar timp de mai multe zile între sesiunile de testare. Mai mult, mașina a fost încărcată la o stație rapidă în proporție de 40% din toate sesiunile de încărcare.

Rezultatele arată că bateria și-a pierdut 4% din capacitatea sa inițială după 21.700 kilometri parcurși. Încă un procent din capacitate a fost pierdut după 70.000 de kilometri. Odată ce mașina a ajuns la 102.500 kilometri, bateria mai avea 93% din capacitatea sa inițială.

Testul a luat sfârșit după 169.700 de kilometri. La acest kilometraj, acumulatorul a rămas cu o capacitate de 91%.

FOTO Volkswagen ID.3 a pierdut 9% din capacitatea bateriei după 170.000 kilometri

ADAC va relua testele cu același exemplar pentru a vedea care va fi starea bateriei după ce va fi parcurs 250.000 de kilometri.

Volkswagen ID.3 oferă o garanție de 8 ani sau 160.000 de kilometri pentru acumulator.

FOTO România deschide, după 8 ani, primul tunel feroviar nou. Lucrări „cu viteza trenului mărfar” CITEȘTE ȘI FOTO România deschide, după 8 ani, primul tunel feroviar nou. Lucrări „cu viteza trenului mărfar”

Bateria va putea fi înlocuită în garanție atunci când capacitatea sa scade sub 70% din cea inițială.

Material realizat in parteneriat cu automarket.ro

viewscnt
Afla mai multe despre
vw
baterie