Profit în creștere pentru ING Bank România

Financiar   
 Profit în creștere pentru ING Bank România

ING Bank România a înregistrat în primul trimestru o creștere a veniturilor de 14,1%, la 1 miliard lei, față de 877 milioane lei în primul trimestru din 2024. Profitul net a înregistrat o creștere de 7,8%, la 374 milioane de lei, iar activele totale au ajuns la 73,4 miliarde lei, o creștere de 2,8% față de aceeași perioadă a anului trecut.

„În primul trimestru al anului, am reușit să înregistrăm o performanță bună, în ciuda contextului macroeconomic și politic provocator. Am continuat ritmul susținut de investiții în dezvoltarea de produse și servicii noi pentru clienții noștri. De la începutul acestui an, clienții antreprenori au posibilitatea de a deschide contul de companie integral online, fără a mai fi nevoie de drumuri suplimentare la bancă. Avem încredere în reziliența clienților noștri și ne păstrăm angajamentul de a le rămâne aproape”, a spus Mihaela Bîtu, CEO, ING Bank România.

Urmărește-ne și pe Google News
Cel mai mare fond suveran din lume cere o singură autoritate de reglementare pentru piețele financiare europene CITEȘTE ȘI Cel mai mare fond suveran din lume cere o singură autoritate de reglementare pentru piețele financiare europene
Evenimente
26 iunie Maraton Made in Romania

Depozitele rămân instrumente de interes pentru clienți, cu o creștere de 3,2% (64 miliarde lei), dar și produsele de investiții sunt din ce în ce mai accesate.

Home’Bank devine canalul principal prin care clienții persoane fizice accesează serviciile băncii. În primele trei luni din 2025, 91% din totalul vânzărilor de produse bancare a fost realizat prin ING Home’Bank, în creștere cu 9% față de aceeași perioadă a anului 2024. În primul trimestru, 98% dintre clienții noi ai ING Bank au deschis relația folosind procesul de înrolare digital.

85% dintre clienții activi preferă aplicația de mobil, aceasta fiind folosită în mod exclusiv de 9 din 10 utilizatori de Home’Bank. Comparativ cu aceeași perioadă a anului 2024, logările în Home’Bank au crescut cu 7%, iar aplicația este o parte importantă din rutina zilnică a clienților, cu o medie de 29 de accesări pe lună pentru fiecare client, adică aproape în fiecare zi. Cele mai frecvente activități sunt verificarea soldului, verificarea raportului de tranzacții și plățile. Plățile digitale au și ele o pondere importantă, cu 1 din 2 clienți digitali înrolați în cel puțin una din soluțiile de plată mobile (Apple Pay, Gpay, Garmin Pay), iar 4 din 10 plăți cu cardul sunt făcute cu ajutorul unui dispozitiv mobil (telefon sau ceas).

Rubla rusească, ”surpriza” anului 2025: Cea mai performantă monedă din lume, în pofida sancțiunilor și a prețurilor scăzute ale petrolului CITEȘTE ȘI Rubla rusească, ”surpriza” anului 2025: Cea mai performantă monedă din lume, în pofida sancțiunilor și a prețurilor scăzute ale petrolului

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.

Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice.

ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,9 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking. 

viewscnt
Afla mai multe despre
ing bank românia
profit