Cea mai populară platformă de streaming audio continuă să atragă utilizatori într-un ritm bun, dar a reînceput să piardă bani.
Spotify a ajuns la 696 de milioane de utilizatori pe lună, în creștere cu 11% față de aceeași perioadă a anului trecut.
A crescut cu 12% și numărul abonaților, ajungând la 276 de milioane.

Cel puțin parte a acestei creșteri este pusă pe seama schimbările impuse App Store în Europa, acolo unde Spotify a putut să includă link-uri pentru plăți externe în aplicația de iPhone.
Compania a avut venituri totale de 4,2 miliarde de euro, în creștere cu 10%, în vreme ce veniturile operaționale au ajuns la 406 milioane de euro.
Spotify nu spune exact ce pierderi a avut în ultimul trimestru, ci menționează printre cauze „costurile sociale” de 116 milioane de euro.
Compania suedeză este așteptată de mai mulți ani să lanseze suportul pentru sunet lossless, pe care l-a promis prima oară în 2021. Aceasta pregătește un abonament special, pentru care utilizatorii vor plăti în plus, spre deosebire de Apple Music și Amazon Music, care oferă deja sunet lossless fără costuri suplimentare pentru utilizatori.