Flanco a continuat extinderea rețelei sale de magazine sub poziționarea Smart Discounter, inaugurând două noi spații comerciale și reamenajând un al treilea. Astfel, retailerul a ajuns la 22 de puncte de vânzare care reflectă poziționarea de brand anunțată în urmă cu un an.
Flanco a deschis cel de-al treilea magazin al său din Iași, în centrul comercial Mall Moldova. Un al treilea magazin a fost deschis si în Tulcea, în complexul Winmarkt.

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Totodată, magazinul Flanco din complexul Muntenia din Târgoviște a fost reamenajat și redeschis sub noua identitate de brand, Târgoviște fiind, la rândul său, un oraș cu trei magazine deținute de retailer. Noile spații comerciale din Iași, Tulcea și Târgoviște au o suprafață totală de aproximativ 2.000 mp.
„Strategia noastră de extindere vizează în mod prioritar centrele comerciale cu trafic intens și suprafețe mari, unde putem oferi clienților o experiență de cumpărături completă și accesibilă – de la tehnologie de ultimă generație și oferte smart, până la instrumente diverse de plată sau programe tip rabla, prin care clienții noștri pot accesa reduceri suplimentare consistente”, spune Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco.
Odată cu aceste inaugurări, numărul orașelor în care noua identitate de brand este vizibilă crește la 17. Iași, Tulcea și Târgoviste se adaugă pe lista celorlalte 14 orașe – București, Ploiești, Pitești, Constanța, Brașov, Suceava, Focșani, Râmnicu-Vâlcea, Târgu-Frumos, Codlea, Huși, Arad, Râmnicu-Sărat și Giurgiu.

Flanco este primul Smart Discounter electro-IT din România.
Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deține o rețea de 160 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 113 orașe ale României.
Acționarii retailerului sunt Iulian Stanciu - 95% și Dragoș Sîrbu - 5%.