În 2024, Fornetti România, producător și distribuitor de produse de patiserie congelate, a înregistrat o cifră de afaceri de 239 milioane de lei, în scădere cu 9% față de anul anterior, iar profitul net a scăzut cu 26%, la aproximativ 17 milioane de lei.
În același timp, datoriile firmei au crescut de la 32,3 milioane lei în 2023 la 52,3 milioane lei în 2024.
Numărul mediu de angajați a scăzut cu 11%, la circa 310.

Fornetti este prezentă în România din 2001.

Activitatea companiei include producție industrială de produse de patiserie distribuite pre-coapte, destinate coacerii rapide în magazine sau consum imediat și distribuție prin două canale principale: francize proprii Fornetti, unde se vând produsele coapte în locațiile proprii, și retail tradițional (supermarketuri precum Lidl, Carrefour, Mega Image etc.), unde se vând produse în ambalaje.

La nivel local, există peste 800 de unități Fornetti, majoritatea operate în sistem de franciză, iar câteva sunt proprii, alimentate de fabrica companiei din Timișoara.

Brandul Fornetti a fost fondat în Ungaria în 1997, iar în 2015 a fost preluat de grupul elvețiano‑irlandez ARYZTA AG, care gestionează 54 de unități de fabricație în toată lumea și oferă acces la o rețea de peste 5.000 de puncte de vânzare în aproximativ 12–17 țări, deservind aproape un milion de consumatori zilnic.