Retailerul grec Altex - cu nume similar celui mai puternic retailer de electro-IT din România - care a adus pe piața locală rețeaua de magazine Funky Buddha, brand de îmbrăcăminte pentru bărbați și femei, informație anunțată anterior de Profit.ro, a lansat acum magazinul online dedicat pieței locale.
Această nouă lansare face parte din planul de consolidare a prezenței brandului în România, după ce Funky Buddha a deschis primul magazin fizic în în București în ParkLake Shopping Center din București, .

4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Pe termen mediu și scurt, Funky Buddha își propune extinderea în principalele orașe din România. Planurile includ dezvoltarea tuturor canalelor de vânzare: retail, e-commerce, outlet-uri și marketplace-uri, pentru a oferi accesibilitate maximă publicului român.
Funky Buddha își va continua expansiunea cu al doilea magazin fizic, în 2025.
În perspectivă, Funky Buddha rămâne dedicat investițiilor în România, consolidându-și amprenta locală prin extinderea fizică a rețelei de retail și o prezență sporită online. Brandul își va consolida poziția prin asigurarea prezenței pe marketplace-urile din România, asigurând o mai mare accesibilitate și vizibilitate pentru clienți.

Fondată în 2005, compania greacă Altex are în portofoliu două mărci distincte, respectiv Funky Buddha (retailer de îmbrăcăminte) și Fifty-Five Garage (Comerț cu ridicata).
Este o afacere a familiei elene Alexiou, care vinde haine și accesorii prin peste 400 de retaileri independenți, precum și prin rețeaua de magazine Funky Buddha.
La acest moment are 350 de angajați și o cifră de afaceri de 44 milioane euro.
Brandul Funky Buddha a fost lansat în 2005, având astăzi peste 71 de magazine în Grecia și Cipru.

Are și propria platformă de comerț online.
Altex nu deține nicio fabrică, aproximativ 60% din producție fiind în China, iar restul în diverse alte țări.