Neakaisa.ro vizează extinderea pe piețele internaționale

Retail   
Neakaisa.ro vizează extinderea pe piețele internaționale

Laura Sardescu, Co-fondator și Director General Neakaisa.ro

Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 7,1 milioane euro, marcând o creștere de circa 15% față de anul anterior. În primele trei luni ale acestui an, compania a continuat trendul ascendent, raportând venituri de aproximativ 1,8 milioane euro.

Până în 2026, Neakaisa.ro își propune extinderea pe piețele internaționale, ca parte a strategiei de scalare sustenabilă și consolidare a brandului la nivel regional.

Urmărește-ne și pe Google News
ULTIMA ORĂ DECIZIE a Curții Constituționale: Supraimpozitarea producătorilor de energie electrică nu poate fi 100%, dar poate depăși 50%. Cine se califică pentru despăgubiri CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ DECIZIE a Curții Constituționale: Supraimpozitarea producătorilor de energie electrică nu poate fi 100%, dar poate depăși 50%. Cine se califică pentru despăgubiri

Performanța înregistrată în 2024 de Neakaisa a fost susținută atât de adaptarea rapidă la schimbările pieței, cât și de diversificarea portofoliului de produse. Astfel, anul trecut, compania a lansat propria gamă de produse – Rune, a investit în consolidarea infrastructurii digitale, pentru a susține scalabilitatea și eficiența internă, și a integrat soluții de inteligență artificială în procesele operaționale.

„Contextul economic actual ne provoacă să fim mai agili ca oricând. Privind spre viitor, extinderea internațională este un pas firesc și unul dintre cele mai ambițioase obiective ale noastre. Am început deja discuții active pentru a găsi partenerul potrivit care să ne susțină în această etapă de dezvoltare”, a declarat Laura Sardescu, Co-fondator și Director General Neakaisa.ro.

Potrivit acesteia, deși valoarea medie a comenzilor a crescut cu 7% în 2024, prețul mediu per produs a rămas constant, semnalând o orientare a pieței către produse mai accesibile.

În paralel, creșterea interesului din partea comunității de arhitecți a determinat Neakaisa.ro să dezvolte colaborări active cu peste 300 de specialiști, consolidând astfel segmentul B2B.

Afaceri de 1,8 milioane euro în T1 2025

În primele trei luni din 2025, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 9 milioane lei (aproximativ 1,8 milioane euro), în creștere cu 20% față de aceeași perioadă din 2024. Rulajele generate de gama Rune au ajuns deja la peste 6% din cifra de afaceri, depășind estimările inițiale.

Metro intră pe pierderi în România pentru prima dată în ultimul deceniu CITEȘTE ȘI Metro intră pe pierderi în România pentru prima dată în ultimul deceniu

Showroom-ul fizic din București a continuat să fie un motor important de creștere, înregistrând o contribuție semnificativă pe fondul dezvoltării proiectelor pentru casă de dimensiuni medii.

Totodată, coșul mediu a crescut cu 5% față de T1 2024.

Neakaisa.ro este un brand lansat  în 2014 de Laura și Vlad Sardescu.

viewscnt
Afla mai multe despre
neakaisa.ro
obiecte sanitare