Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului (MEDAT) promovează România la Târgul Internațional de Turism „IMEX”, din Frankfurt, Germania, în perioada 20-22 mai. Standul României are o suprafață totală de 61,5 mp, cu trei laturi deschise, fiind poziționat în zona destinată Europei a târgului, având vecini precum Cehia, Polonia, Ungaria, Scoția, Cipru. Standul prezintă imagini cu obiective turistice importante din România, precum și filme de promovare turistică din seria cultură, aventură, natură, tradiții, city break.
”În perioada 20-22 mai 2025, Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului (MEDAT) promovează România la Târgul Internațional de Turism „IMEX”, din Frankfurt, Germania, eveniment destinat specialiștilor din industrie. IMEX FRANKFURT este manifestarea expozițională considerată evenimentul cel mai important în domeniul congreselor, conferințelor și evenimentelor din Europa. România a participat încă de la prima ediție a acestui eveniment dedicat specialiștilor din turism și din sectorul de organizări de evenimente și congrese”, anunță ministerul.

4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Conform datelor organizatorilor, la ediția din 2024 au participat aproximativ 12.000 de profesioniști în organizarea de evenimente. Dintre aceștia, peste 4.200 au fost cumpărători, iar 3.221 au fost cumpărători invitați din 83 de țări. În anii precedenți standul României a fost vizitat de aproximativ două sute de specialiști (hosted buyers) anual, divizati în grupuri, sau individual, cărora li s-au oferit prezentări detaliate despre destinatia turistică România și industria MICE (Meetings, Incentives, Conventions, Exhibitions) din țara noastră, scrie News.ro.
O mare parte a veniturilor generate de activitatea de incoming vine din sectorul evenimentelor. Industria MICE asigura înainte de pandemie 50% din încasările totale din turism în România, conform unor analize făcute anterior. Acest segment al industriei ospitalității este generator de imagine pozitivă și de venituri substanțiale pentru destinația în care se desfășoară.
La această ediție, standul României are o suprafață totală de 61,5 mp, cu trei laturi deschise, fiind poziționat în zona destinată Europei a târgului, având vecini precum Cehia, Polonia, Ungaria, Scoția, Cipru și asigurând o vizibilitate sporită în rândul vizitatorilor. Standul prezintă imagini cu obiective turistice importante din România, precum și filme de promovare turistică din seria cultură, aventură, natură, tradiții, city break.

Alături de specialiștii din cadrul ministerului sunt prezenți 15 co-expozanți, printre care SC South Carpathian Travel SRL, Primăria Orașului Borșa, SC Red Frog SRL, SC Nemo Investment Vehicle SRL, SC Eastern European Experience SRL, SC Word Synergy Travel SRL, SC Rotours SRL, SC World Incoming Europe SRL, SC Nordic Tours SRL, SC Teleferic Brașov SRL, Asociația Tracia Land, Visit Timișoara, Asociația Descoperă Cazanele Dunării și Consiliul Județean Brașov.
IMEX Frankfurt atrage un număr mare de vizitatori și oferind expozanților oportunități enorme de comunicare, arată ministerul.