David, despre eșecul sistemului de învățământ: am dus copiii în zona analfabetismului funcțional

Social   
David, despre eșecul sistemului de învățământ: am dus copiii în zona analfabetismului funcțional

Ministrul Educației și Cercetării, Daniel David, e de părere că marele eșec al sistemului românesc de învățământ este numărul mare de analfabeți funcțional care au ieșit de pe băncile școlilor. David susține că sunt tineri care au fost „duși” în zona analfabetismului funcțional, sistemul bătându-și joc de inteligența și creativitatea lor.

Daniel David a fost întrebat, la Digi 24, care este cel mai mare eșec al școlii românești.

Urmărește-ne și pe Google News

”Faptul că de ani de zile trimitem în societate un număr prea mare de copii pe care i-am dus în zona analfabetismului funcțional, ne-am bătut joc de inteligența și creativitatea lor. Eu știu, ca psiholog, că inteligența și creativitatea lor sunt similare cu orice avem în țări vestice și ducându-i, cel puțin din 2015, când eu am măsurat anual analfabetismul funcțional, am dus generații întregi, pervertind, până la urmă, după cum vedeți, inclusiv ceea ce înțelegem prin societate, adulți care ar trebui să protejeze normalitatea și democrația”, a răspuns Daniel David, citat de News.ro.

Ministrul Educației și Cercetării: Educația are o contribuție mare la deficit CITEȘTE ȘI Ministrul Educației și Cercetării: Educația are o contribuție mare la deficit

De altfel, ministrul Educației a vorbit, în repetate rânduri, despre nevoia de combatere a analfabetismului funcțional, el reclamând faptul că numeroși români cred în pseudoștiință. Ministrul a avansat chiar ideea ca în evaluările anuale sau periodice privind activitatea cadrelor didactice să fie introduse elemente pe baza căror promovarea pseudo-științei să fie considerată abatere de la normele etice.

viewscnt
Afla mai multe despre
educație
norme didactice
reformă
elevi