Autoritatea Rutieră Română (ARR) vrea să cumpere un sistem IT de management al documentelor, care va permite instituției eficientizarea activității. Bugetul achiziției a fost estimat la 8,4 milioane de lei, fără TVA, pentru o perioadă contractuală de 9 luni.
"Obiectivul principal al proiectului îl reprezintă implementarea cu succes a unui sistem de management al documentelor, inclusiv hardware și software dedicate, fiind necesar pentru consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității instituției prin simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației, prin implementarea de măsuri de digitalizare menite să ajute la standardizarea modului de lucru și a activităților specifice", se arată în anunțul de participare, disponibil AICI.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor expiră la 4 august.
Autoritatea Rutieră Română (ARR) se află în subordinea Ministerului Transporturilor și asigură, printre altele, licențierea operatorilor de transport rutier și a operatorilor economici care efectuează activitați conexe transportului rutier, eliberarea licențelor de traseu operatorilor de transport rutier care efectuează transport rutier de persoane prin servicii regulate și servicii regulate speciale și certificarea întreprinderilor care efectuează transport rutier în cont propriu.
Mai multe detalii AICI.