La doar două luni după lansarea abonamentului Premium Lite, YouTube testează un nou abonament menit să convingă utilizatorii să plătească.
Abonamentul testat în prezent de YouTube vizează doi utilizatori care pot folosi împreună același abonament, fiind o cale de mijloc între abonamentul individual și cel de familie.
Google a confirmat evaluarea noului abonament, spunând că încearcă să ofere abonaților mai multă flexibilitate, printr-un abonament pentru două persoane la un cons redus.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

În India, una dintre țările în care acest abonament este testat în prezent, acesta este plasat, ca preț, exact la jumătate între abonamentul individual și cel de familie.
Din acest punct revedere, acest abonament se aseamănă cu Spotify Duo, care, la fel, oferă funcții premium pentru doi utilizatori la un preț mai mic decât cel pentru familie.
Testarea noului abonament vine la doar două luni după ce YouTube a lansat Premium Lite, un abonament mai ieftin, dar care nu scapă utilizatorii complet de numeroasele reclamele ale platformei.