Danone a ajuns la un acord pentru achiziționarea unui pachet majoritar din acțiunile Kate Farms, producător american de băuturi organice pe bază de plante.
Compania, cu sediul în Santa Barbara, California, va deveni parte din portofoliul de nutriție specializată al gigantului francez din industria alimentară, conform Reuters.

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Kate Farms produce formule și shake-uri pentru consumul zilnic, dar și pentru hrănirea persoanelor cu diverse afecțiuni medicale. Compania a fost fondată în 2012 de Richard și Michelle Laver, după ce fiica lor, Kate, diagnosticată cu paralizie cerebrală, s-a confruntat cu dificultăți în alimentație.
Produsele dezvoltate de aceștia sunt distribuite atât către spitale, cât și către consumatori din întreaga țară, arată G4Food.ro.

„Considerăm că Kate Farms este complementară ofertei și capabilităților noastre din domeniul nutriției specializate, ceea ce credem că ne va permite să ajungem la mai mulți consumatori și pacienți și să oferim un nou standard de îngrijire, de înaltă calitate, unui număr mai mare de persoane, cu o varietate mai largă de nevoi medicale” a declarat Shane Grant, Director General Adjunct al Grupului Danone, într-un interviu. „Este o dezvoltare cu adevărat importantă pentru noi în Statele Unite”.
Conducerea executivă a Kate Farms va păstra un pachet minoritar în afacere
Valoarea tranzacției și dimensiunea exactă a pachetului majoritar nu au fost dezvăluite.
Kate Farms a atras anterior investiții din partea unor jucători importanți, precum Goldman Sachs Asset Management și Main Street Advisors. În 2022, compania a obținut 75 de milioane de dolari într-o rundă de finanțare de tip Series C.

Conducerea executivă a Kate Farms va păstra un pachet minoritar în afacere, iar CEO-ul companiei, Brett Matthews, va deveni președinte și director general al diviziei Danone North American Medical Nutrition.
Danone este prezentă pe piața americană din 1942 și are în prezent peste 5.000 de angajați în SUA, 13 unități de producție și un centru de cercetare și dezvoltare. Grupul francez deține mărci cunoscute la nivel global, precum Activia, Silk și Evian, și are o valoare de piață estimată la aproximativ 57 de miliarde de dolari.