5 to go face un pas important în consolidarea prezenței internaționale și accesează piața de retail din Bulgaria, printr-un parteneriat strategic cu Minimart, un lanț local de magazine de proximitate care dispune în acest moment de aproximativ 200 de puncte de vânzare și are obiective ambițioase de expansiune.
Extinderea regională și cucerirea de noi piețe reprezintă un pilon de business important pentru 5 to go, accelerat odată vânzarea, la finalul anului 2024, a pachetului majoritar de acțiuni către fondul de investiții Accession Capital Partners și fondul de private equity Invenio Partners.

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Noul parteneriat marchează lansarea în Bulgaria a 20 de SKU-uri 5 to go, destinate consumului pentru acasă.

5 to go operează deja două cafenele în Bulgaria, la Ruse, și va lansa în perioada următoare conceptul de franciză pe această piață, pentru a facilita atingerea targetului curajos de 150 de cafenele deschise în decurs de câțiva ani. De altfel, prezența locală și interacțiunea directă cu consumatorii din Bulgaria au evidențiat interesul crescut al acestora pentru produsele destinate consumului acasă, confirmându-se astfel potențialul semnificativ de dezvoltare 5 to go pe ambele canale, HoReCa și retail, pentru consolidarea obiectivelor brandului.
5 to go a luat naștere în 2015 și a depășit în prezent pragul de 600 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est.

Radu Savopol, fondatorul lanțului de cafenele 5 to go, a anunțat recent că pregătește pentru anul acesta lansarea conceptului Lacto Bar, investiția în prima unitate fiind de până în 100.000 de euro.
5 to go a lansat anul acesta un nou concept de franciză, Espresso, o rulotă care poate fi amplasată în locuri altfel greu accesibile, precum drumuri naționale, parcări și localități de mici dimensiuni, fiind ușor de adaptat diverselor contexte de utilizare.
