Cel care este cunoscut pentru succesul SUV-ului Peugeot 3008, lansat în 2009 va coordona strategia de design pentru mărcile Peugeot, Fiat, Citroën și Opel.
Grupul auto Stellantis l-a numit pe Gilles Vidal, arhitectul reînnoirii gamei Renault, în funcția de director de design pentru mărcile europene ale companiei, într-un moment în care producătorul caută să gestioneze mai eficient un portofoliu extins, transmite Reuters, preluată de News.ro.
Vidal va coordona strategia de design pentru brandurile Peugeot, Fiat, Citroën și Opel, de la modele de oraș până la utilitare, a precizat grupul într-un comunicat. ”Înțelegerea profundă a culturii auto europene și filosofia sa de design orientată spre viitor vor fi esențiale în redefinirea mobilității și consolidarea identității mărcilor noastre europene”, a declarat Jean-Philippe Imparato, responsabilul Stellantis pentru regiunea Europa extinsă.

Cu o carieră de 25 de ani la Citroën și Peugeot, Vidal este cunoscut pentru succesul SUV-ului Peugeot 3008, lansat în 2009. A fost distins cu cinci premii ”Mașina anului”, inclusiv în perioada petrecută la Renault, unde a lucrat din 2020. Aici a jucat un rol cheie în relansarea designului, prin modele precum Scenic electric și coupe-ul premium Rafale – contribuții importante la redresarea companiei sub conducerea fostului CEO Luca de Meo, care a demisionat recent pentru a se alătura grupului de lux Kering.
Vidal își va prelua funcția la Stellantis în luna octombrie, înlocuindu-l pe Jean-Pierre Ploué, care părăsește compania.