Amendă Shein pentru că și-a înșelat clienții

Retail   
Amendă Shein pentru că și-a înșelat clienții

Autoritatea pentru Concurență din Franța a amendat retailerul chinez Shein, cu 40 milioane euro, pentru practici comerciale înșelătoare, conform Reuters.

Instituția responsabilă cu protecția consumatorilor și concurența a declarat că Infinite Style E-Commerce Co Ltd, care se ocupă de vânzările pentru marca Shein, a indus în eroare clienții cu privire la reduceri și că compania a acceptat amenda, scrie Hotnews.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
ULTIMA ORĂ FOTO Procedura pentru demiterea conducerii Salrom, declanșată. Ministrul Economiei: 12.562,87 euro. Atât a costat o paranghelie. Nu din banii lor, ci din ai dumneavoastră, când căutam soluții disperate pentru Praid CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ FOTO Procedura pentru demiterea conducerii Salrom, declanșată. Ministrul Economiei: 12.562,87 euro. Atât a costat o paranghelie. Nu din banii lor, ci din ai dumneavoastră, când căutam soluții disperate pentru Praid

Conform reglementărilor franceze, prețul de referință pentru orice reducere este cel mai mic preț oferit de un retailer în cele 30 de zile anterioare ofertei.

Shein a încălcat această regulă prin faptul că nu a luat în considerare ofertele anterioare și, uneori, a majorat prețul înainte de a aplica o reducere, a declarat agenția.

Autoritățile franceze au afirmat că ancheta a arătat că compania „a înșelat consumatorii cu privire la autenticitatea reducerilor de care puteau beneficia”.

Ancheta, efectuată pe mii de produse de pe site-ul francez al Shein între 1 octombrie 2022 și 31 august 2023, a constatat că 57% dintre ofertele promovate nu ofereau, de fapt, un preț mai mic, 19% aveau o reducere mai mică decât cea promovată;, iar 11% erau, de fapt, creșteri de preț.

Asociația Română a Magazinelor Online solicită Guvernului taxarea coletelor din Asia cu valoare declarată sub 150 de euro CITEȘTE ȘI Asociația Română a Magazinelor Online solicită Guvernului taxarea coletelor din Asia cu valoare declarată sub 150 de euro

Într-o declarație, Shein a afirmat că agenția antitrust a informat Infinite Style Ecommerce Co Ltd (ISEL) în martie anul trecut cu privire la încălcări legate de prețul de referință și de reglementările de mediu, iar ISEL a luat măsuri corective în următoarele două luni.

„Aceasta înseamnă că toate problemele identificate au fost soluționate cu mai mult de un an în urmă”, a declarat Shein, adăugând că ISEL s-a angajat să respecte reglementările franceze.

viewscnt
Afla mai multe despre
shein
amenda