EXCLUSIV FOTO Americanii de la Mommy First vor avea în România epicentrul strategic al expansiunii în Europa. Planurile detaliate ale retailerului

Retail   
EXCLUSIV FOTO Americanii de la Mommy First vor avea în România epicentrul strategic al expansiunii în Europa. Planurile detaliate ale retailerului

Sursa foto: Mommy First

Brandul Mommy First, cu sediul central la New York, pregătește în România un hub logistic și de conținut care să servească drept bază pentru extinderea la nivel european, potrivit informațiilor Profit.ro.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

“România nu este doar următoarea noastră destinație, este epicentrul strategic al expansiunii noastre europene. (…) România oferă intersecția perfectă între infrastructura digitală avansată, o cultură a asistenței medicale în rapidă evoluție și o nouă generație de mame care caută experiențe de îngrijire mai avansate și mai inteligente”, spune pentru Profit.ro Manoj Devasahayam, Co-fondator și Managing Partner Mommy First.

Urmărește-ne și pe Google News

Brandul american are un portofoliu de produse și servicii dedicate îngrijirii și recuperării femeilor după naștere.

Produsele Mommy First (inclusiv kiturile de recuperare postpartum, gândite ca o soluție all-in-one cu tampoane, perii de curățare și lenjerie intimă de unică folosință, toate validate clinic) vor fi disponibile atât prin intermediul platformelor online precum eMAG sau Amazon cât și în lanțuri de farmacii, clinici și parteneri de retail pentru maternitate.

Coca Cola are un nou lider în Europa CITEȘTE ȘI Coca Cola are un nou lider în Europa

Pentru 2025, compania și-a propus să intre pe 10-15 canale de vânzări în România și să ajungă la 25.000 de clienți.

EXCLUSIV FOTO Americanii de la Mommy First vor avea în România epicentrul strategic al expansiunii în Europa. Planurile detaliate ale retailerului

“Obiectivele pe termen mediu (2025-2026) includ poziționarea României ca centru logistic și de conținut al UE, extinderea în Germania, Franța, Italia și Ungaria, lansarea de portaluri de comerț electronic în patru limbi ale Uniunii Europene și proiectarea a 1,5 milioane de euro în vânzări regionale în UE, România contribuind anual cu peste 350.000 de euro până în 2026”, detaliază Devasahayam.

Pepeni cu gust de ananas, în România CITEȘTE ȘI Pepeni cu gust de ananas, în România

Manoj Devasahayam mai spune că îngrijirea postpartum în Europa traversează o perioadă de schimbări semnificative, trecând de la o necesitate ignorată la o categorie de wellness de lux.

Cu sediul central la New York, compania NeoMed, care deține și administrează brandul Mommy First, fondat în 2023, este prezent atât în America de Nord, cât și în India, dar și, din 2025, în țările din Golf, Orientul Mijlociu și Africa de Nord.

viewscnt
Afla mai multe despre
mommy first
produse dupa nastere