Filiala locală a grupului francez Lagardère, unul dintre cei mai mari jucători din lume pe sectorul de travel-retail, a înregistrat un avans de 23% al vânzărilor în 2024, ajungând astfel la 1,4 miliarde de lei (284 milioane euro), poziționându-se, în continuare, ca unul dintre cei mai mari retaileri prezenți pe piața din România.
2024 este și cel mai bun an din istoria companiei pe piața locală – de aproape trei decenii - în ceea ce privește rulajul înregistrat.
Rezultatul net la Lagardère Travel Retail a înregistrat însă o scădere de 25% în 2024, la 22,4 milioane lei (4,5 milioane euro), după trei ani de creștere consecutivă.
Cel mai bun an din punct de vedere al profitabilității nete a fost 2019, anul pre-pandemic, când retailerul înregistrase un rezultat net de 32,8 milioane de lei (6,6 milioane euro). De atunci, chiar dacă au existat creșteri ale profitului net, compania nu a mai atins nivelul din 2019.

Numărul de angajați a crescut cu 8% în 2024, la o medie de 224.
În 2024, compania a consemnat și cel mai ridicat nivel de datorii din istoria sa, de 148 milioane de lei (30 milioane euro).
Lagardère Travel Retail, înființată în România în 1996, acoperă segmente multiple de retail, precum News & Convenience, Gifts & Souvenirs și Foodservice, pe mai multe canale: zone de tranzit (aeroporturi și gări), comerț modern (mall-uri, centre de afaceri și galerii comerciale) și instituții publice.
În România, Lagardère Travel Retail operează în prezent o rețea de aproape 300 magazine, în 56 de orașe, cu un portofoliu de 7 branduri proprii: Inmedio, Relay, Hub Convenience, 1 Minute, SoCoffee, Pizza LaMia Stazione și Natoo.

Brandurile Lagardère Travel Retail sunt prezente în peste 9 aeroporturi, 184 de mall-uri și galerii comerciale și 32 de centre de afaceri distincte.
La nivel internațional, Lagardère Travel Retail, lider în industria de retail destinat călătorilor, operează aproximativ 5.120 de magazine specializate în Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Dining în aeroporturi, gări feroviare și alte platforme din 42 de tări.
Anul trecut, compania a investit peste 11 milioane de euro în deschiderea de noi magazine.
De asemenea, tot anul trecut, grupul Lagardère Travel Retail a deschis și primele sale magazine Duty Paid din România, în urma câștigării licitației publice organizate de către Compania Națională Aeroporturi București (CNAB).