Idei Mari pentru Viitor. Astăzi, Silviu Nicolescu, Business Owner Prora Comunicare

Idei Mari pentru Viitor. Astăzi, Silviu Nicolescu, Business Owner Prora Comunicare
Profit.ro
Profit.ro
scris 25 dec 2017

Idei Mari pentru Viitor, o rubrică în care Profit.ro prezintă articolele de presă citite în ultima perioadă de către manageri de companii și antreprenori, pe care aceștia le recomandă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Articole citite în ultima perioadă de Silviu Nicolescu, Business Owner Prora Comunicare

“Here’s What Marketers Need to Know About Voice Search” - link (adweek.com)

(Ne îndreptăm spre momentul în care un producător de detergent va cere agenției de servicii digitale să îi securizeze primul răspuns pe care îl primești atunci când îți întrebi mașina de spălat ce tip de balsam să folosești pentru cămășile tale albe.

Nu mai este de mult ficțiune și, chiar dacă un „chat bot” sau „asistent virtual” tip Alexa, Siri sau Google Now nu este încă adaptat sau perfect adaptat la limba română, asta nu înseamna ca Amazon nu oferă deja rezultate care duc mai întâi către propriile sale servicii, atunci când anumite comenzi vocale sunt rostite.
Un nou teren de joacă și, în același timp, un nou teritoriu de cucerit în advertising prinde contur, treptat: căutarea vocală și, implicit, studiul, anticiparea și monetizarea principalelor fraze rostite de utilizatori. 

Viitorul în advertising poate însemna, în curând, și cumpărarea recomandărilor făcute de către asistenții virtuali)

„Would You Work for Weinstein?” - link (odwyerpr.com)

(Trecem de la căutarea vocală din articolul precedent și ajungem la purtătorii de cuvânt. O criza naște întotdeauna și reacții subiective, iar materialul de față, tocmai prin subiectivism ridică întrebări mereu valabile în lumea comunicării: etică sau profit? Cât de departe mergi, pentru a atrage un client? Cât de mult vrei să te asociezi, ca imagine, cu un client controversat?

Odată ce ai ales să îl reprezinți pe Harry Weinstein și să îți concentrezi mesajele pe starea lui de spirit și pe modul în care criza curentă îl afectează pe el, personal, ignorând complet alte opinii sau voci, mai poți reveni în business cu o imagine curată, ca om de comunicare, chiar și după o demisie tardivă?

Fraser Seitel întreabă, dar tot el răspunde, cu analogii directe la cazuri cunoscute, ce merg de la Bill Clinton până la cazuri de tortură și crime împotriva umanității.

Util de citit, la finele articolului, și zona de comentarii și modul in care subiectul divizează profesioniștii din PR, ca poziționare față de aceeași idee – etică sau profit)

Silviu Nicolescu are o experiență de peste 15 ani în jurnalism și comunicare, lucrând în presă la agenții de știri, publicații online și print, iar în comunicare pentru companii din top 10 ca volum de afaceri în România, dar și pentru afaceri românești care au depășit pragul de venituri de un miliard de lei. În această toamnă, Silviu Nicolescu a fondat agenția Prora Comunicare, iar printre primii clienți ai companiei se numără cea mai mare rețea de dealeri si service auto din România, companii active în zona serviciilor de consultanță IT și Smart City, producători de echipamente Smart Home și Smart Living, publicații premium de lifestyle, federații sportive și evenimente sportive pentru amatori și profesioniști.

viewscnt
Afla mai multe despre
idei
viitor