Autoritatea antitrust din Italia a declarat că analizează modul în care cea mai mare companie de utilități din țară, Enel, a comunicat clienților săi autohtoni creșterile recente ale prețurilor gazelor și energiei, transmite Reuters.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Autoritatea a declarat că din ianuarie a primit plângeri de la peste 600 de clienți și companii mici cu privire la creșterile facturilor pentru energie efectuate de Enel Energia, deținută integral de Enel, pentru perioada octombrie 2023-ianuarie 2024, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Producătorii celor mai noi gaze din Marea Neagră atacă România la tribunalClienții s-au plâns de lipsa unei comunicări clare și scrise din partea Enel pentru a-i informa cu privire la viitoarele creșteri de prețuri, lucru care i-a lipsit de șansa de a renunța la contracte și de a trece la alt furnizor.
Enel Energia a declarat într-un comunicat că crede că a acționat întotdeauna în deplină conformitate cu reglementările primare și sectoriale, precum și cu reglementările contractuale.
Firma a spus că este încrezătoare că va putea demonstra corectitudinea deplină a acțiunilor sale.
Sub noul director general Flavio Cattaneo, Enel, controlată de stat, a raportat o creștere cu 12% a câștigurilor sale ordinare înainte de dobânzi, taxe, depreciere și amortizare (EBITDA) în 2023, la 22 de miliarde de euro, datorită creșterii activității sale de servicii pentru persoane fizice din Italia.