Prestigioasa revistă americană Sports Illustrated, care a lansat fotomodele, a fost vândută, tranzacție de 110 milioane de dolari

Prestigioasa revistă americană Sports Illustrated, care a lansat fotomodele, a fost vândută, tranzacție de 110 milioane de dolari
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 29 mai 2019

Prestigioasa revistă americană Sports Illustrated a fost preluată de Authentic Brands în schimbul sumei de 110 milioane de dolari, scrie Bloomberg.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Vânzătorul este conglomeratul media Meredith Corporation, care în 2018 a cumpărat proprietarul Sports Illustrated, Time Inc., pentru 2,8 miliarde de dolari. Meredith a anunțat la acea vreme că vrea să renunțe la mai multe mărci din portofoliul Time Inc, inclusiv la revistele Sports Illustrated, Fortune și Money, pentru a se concentra pe brandurile dedicate publicului feminin.

În septembrie anul trecut, Meredith a vândut revista Time președintelui Salesforce.com, Marc Benioff, și soției lui, Lynne, pentru 190 de milioane de dolari.

Operatorul de servicii de televiziune cu plată Canal Plus intră în România CITEȘTE ȘI Operatorul de servicii de televiziune cu plată Canal Plus intră în România

Înființată în anul 1954 de co-fondatorul Time Inc., Henry Luce, Sports Illustrated este o revistă săptămânală de sport, fiind cunoscută inclusiv pentru numărul ei anual dedicat costumelor de baie, fotomodelele care apar pe coperta publicației devenind aproape fără excepție celebrități de top în SUA.

Potrivit termenilor agreați cu Authentic Brands, Meredith va continua să se ocupe atât de publicarea revistei în print, cât și de site-ul acesteia, pentru o perioadă de cel puțin doi ani de la încheierea tranzacției.

De asemenea, Meredith se va ocupa de materialele publicitare, video și de canalele sociale ale revistei, în timp ce Authentic Brands va căuta să încheie acorduri de licențiere pentru marca Sports Illustrated cu jucători din varii sectoare, de la industria de bunuri de larg consum la industria de jocuri de noroc.

viewscnt
Afla mai multe despre
sports illustrated
vanzare
revista sport
meredith corporation
authentic brands
acord