Liderul pieței bancare din România face un nou pas strategic în consolidarea digitală, concentrându-și serviciile în două aplicații principale. Procesul de migrare a clienților din vechile aplicații câtre noile platforme a accelerat în ultima perioadă, o performanță specială fiind reușită pe segmentul de business banking.
Cele două aplicații care vor concentra serviciile Băncii Transilvania sunt BT Pay pentru persoane fizice și BT Go pentru companii. Este o mișcare strategică, într-un context în care instituția financiară a decis să simplifice experiența de banking pentru clienți și să-și consolideze, în acelați timp, ecosistemul digital.
În momentul de față, migrarea clienților din instrumentele folosite până acum de clienți ( BT24 și NeoBT) - către BT Go și BT Pay este în plină desfășurare și a accelerat în ultima perioadă. Pe segmentul de companii, banca a reușit să migreze deja peste 67% dintre clienții din portofoliu în BT Go.
Noua aplicație a ajuns, astfel, să depășească 400.000 de companii înrolate, nivel care o plasează pe primul loc în țară în topul celor mai mari platforme de business banking.
Control mai bun al funcționalităților prin roduse dezvoltate intern
Migrarea către noua platformă nu implică doar o simplă schimbare de tehnologie. Banca Transilvania a vizat, în fapt, o transformare structurală mai profundă, luând decizia de a renunța la tehnologii externe și dezvoltând, în schimb, produse proprii care să-i permită un control mai bun asupra acestora.
„BT Go este o platformă dezvoltată intern, cu echipe dedicate și control deplin asupra funcționalităților”, arată banca.
Vechea aplicație BT24 fusese construită pe o tehnologie externă. Spre deosebire de aceasta, BT Go permite Băncii Transilvania să se adapteze mai rapid la nevoile clienților și să intervină eficient în cazul provocărilor operaționale.
„BT Go nu este doar o aplicație, ci un proiect strategic, construit cu ambiția de a deveni cea mai bună soluție de banking din piață”, spun reprezentanții băncii.
Transformarea strategică la nivelul platformelor de business a fost inițiată de Banca Transilvania ca parte din demersal mai amplu de a susține economia reală prin dezvoltarea tehnologiei, prin personalizarea produselor și experienței clienților și prin accesibilitatea serviciilor bancare.
Noua platformă BT Go urmărește să devină un instrument-cheie pentru antreprenori și companii, util mai ales în contextul economic actual, în care eficiența și competitivitatea în business sunt de neconceput în absența digitalizării.