YouTube lansează mai multe funcții de shopping, printre care se numără extinderea disponibilității opțiunilor de live shopping și o gestionare mai simplă a produselor afișate în cadrul canalului.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Printr-un parteneriat cu Shopify, creatorii și comercianții pot lega magazinul Shopify de canalul de YouTube, pentru a afișa produsele disponibile în cadrul platformei video, conform Variety.
Recent, YouTube a demarat primele teste prin care afișează reclame în cadrul a ceea ce numește Shorts, clipurile video scurte a căror ideea a fost copiată de la TikTok.
Primele reclame în cadrul formatului video Shorts de pe YouTube vor putea să fie văzute în curând pe platforma video care afișează oricum mai multe reclame înainte ca un clip să înceapă să ruleze.
Deocamdată, reclamele apar ca făcând parte dintr-un test, înainte să fie implementate oficial. Sunt afișate reclame la aplicații și jocuri cu funcție de instalare și diverse alte promoții.
CITEȘTE ȘI TikTok a fost cea mai descărcată aplicație în primul trimestruFaptul că YouTube crede că este timpul să adauge reclame în Shorts înseamnă că acest format se bucură de suficientă atenție din partea utilizatorilor. Conform companiei, clipurile Shorts au ajuns la 30 de miliarde de afișări pe zi.
Pe de altă parte, YouTube nu menționează nimic de calitatea clipurilor pentru care advertiserii vor plăti reclame. Nu este un secret că acest format este dominat de clickbait-uri, preluări de pe alte platforme și multe alte filmări de o slabă calitate.
În primul trimestru al anului, reclamele YouTube au generat venituri de 6,86 miliarde de dolari.