Consiliul de specialitate din Ministerul Transporturilor a avizat studiul de fezabilitate pentru autostrăzile Sibiu - Făgăraș și Buzău- Focșani

Auto/Transporturi   
Consiliul de specialitate din Ministerul Transporturilor a avizat studiul de fezabilitate pentru autostrăzile Sibiu - Făgăraș și Buzău- Focșani

Secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scrioșteanu, anunță că au fost avizate studiile de fezabilitate pentru autostrăzile Sibiu - Făgăraș și Buzău - Focșani. De asemenea, etapa a doua din proiectul Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontiera este în procedură de obținere a avizului de mediu.

”Consiliul Tehnico - Economic de Avizare al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii a avizat în data de 28 Decembrie Studiul de Fezabilitate pentru proiectul Autostrada Sibiu - Făgăraș. Traseul Autostrăzii Sibiu-Făgăraș pornește din dreptul localității Boița și se termină în apropierea Municipiului Făgăraș. Traseul trece adiacent de localitășile Turnu Roșu, Sebesu de Jos, Racovița, Marsa - Avrig, Porumbacu de Jos – Porumbacu de Sus, Sărata, Scoreiu, Carta, Arpașu de Jos, localități ce aparțin județului Sibiu și de localitățile Ucea de Jos – Ucea de Sus, Vistea de Jos – Vistea de Sus, Dragus, Sâmbăta de Jos, Voila – Voivodeni, Dridif – Luta, Hurez, Municipiul Fagăraș și Ileni, din județul Brașov”, a transmis Irinel Ionel Scriosteanu, scrie News.ro

Urmărește-ne și pe Google News
Biofarm - în topul celor mai importanți jucători din industria farmaceutică locală după patru ani de creștere continuă CITEȘTE ȘI Biofarm - în topul celor mai importanți jucători din industria farmaceutică locală după patru ani de creștere continuă
Evenimente

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Autostrada are lungimea de 68,05 km și este împărțită în 4 tronsoane:

Tronsonul 1 – km 0+000 – km 14+253 (lungime = 14.253 km) Boița (Autostrada Sibiu-Pitești) și Avrig-Marsa (DJ105G)

Tronsonul 2 – km 14+253 – km 34+175 (lungime = 19.922 km) Avrig-Marsa (DJ105G) și Arpasu de Jos (DN1)

Tronsonul 3 – km 34+175 – km 51+785 (lungime = 17.610 km) Arpașu de Jos (DN1) – Sâmbăta de Sus (DJ 105B)

Tronsonul 4 – km 51+785 – km 68+050 (lungime = 16.265 km) Sâmbăta de Sus (DJ 105B) – Municipiul Făgăraș/ Drum de legătură cu DN1.

Valoarea totală a obiectivului de investiții este de 7.531.381.595,75 lei cu T.V.A.

Potrivit lui Scrioșteanu, Consiliul Interministrial de Avizare Lucrări Publice de Interes Național a avizat și Studiul de Fezabilitate pentru Proiectul de Autostradă Buzău - Focșani - A7

Traseul Autostrăzii Buzău - Focșani începe din dreptul Municipiului Buzău (km 0+000 – km 45+460 sector aferent județului Buzău) și se termină în apropierea Municipiului Focșani (km 45+460 – km 82+440 sector aferent județului Vrancea). 

Autostrada are o lungime de 82,440 km și se împarte în 4 tronsoane/loturi distincte: 

FOTO Dispare versiunea Sandero la care au visat mulți români CITEȘTE ȘI FOTO Dispare versiunea Sandero la care au visat mulți români

Lotul 1 – Buzău (Autostrada Ploiești - Buzău) și Vadu Pașii (Drum de legătură către DN 2) – lungime 4,60 km (km 0+000 – km 4+600);

Lotul 2 – Vadu Pașii (Drum de legătură către DN 2) – Râmnicu Sărat (DN 22) – lungime 30,80 km (km 4+600 – km 35+400);

Lotul 3 – Râmnicu Sărat (DN 22) – Mândrești Munteni (DN 23) – lungime 36,10 km (km 35+400 – km 71+500);

Lotul 4 –Mândrești Munteni (DN 23) – Focșani Nord (DN 2) – lungime 10,94 km (km 71+500 – km 82+440).

Valoarea totală a obiectivului de investiții este de 7.264.022.297,33 lei cu T.V.A. 

”În data de 23 decembrie, proiectantul a depus la CFR SA, Studiul de Fezabilitate privind Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontiera – Etapa a 2-a. Au fost obținute toate avizele solicitate prin certificatul de urbanism și în prezent proiectul se află în procedură de obținere a Acordului de Mediu”, a mai transmis Scrioșteanu. 

Potrivit acestuia, la finalizarea lucrărilor, linia de cale ferată va fi electrificată și trenurile vor putea circula cu viteze de până la 120km/h.

După modernizare, lungimea traseului va fi de 92,80 km (prin optimizarea traseului). De asemenea lungimea sectoarelor de linie dublă crește cu aproximativ 3 km până la 43,60 km.

Investiția totală a proiectului este de aproximativ 3.794.947.033,56 lei fără TVA, fonduri europene nerambursabile.

viewscnt
Afla mai multe despre
sibiu - făgăraș
buzău- focșani
ministerul transporturilor