Autostrada Sibiu – Pitești poate avea încă o barieră, paralelă unor bariere impermeabile existente: DN 7, calea ferată și râul Olt.
Compania de consultanță de mediu EPC a propus utilizarea sectoarelor permeabile ale autostrăzii, complementar cu adoptarea unor soluții de defragmentare a infrastructurii existente.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania
Astfel, au fost propuse două ecoducte, ce trebuie să traverseze DN7, linia de cale ferată existentă, și râul Olt, pentru a rezolva problema existentă a fragmentării coridoarelor ecologice adiacente munților Făgăraș.
Recent, antreprenorul turc (Asocierea Mapa-Genghiz) a început lucrările la viaductul Boița de pe lotul 2 al autostrăzii Sibiu – Pitești, aducând prima foreză de mare capacitate și lansând forajele pentru fundațiile primilor piloți ai acestui viaduct, care va avea o lungime de aproximativ 650 m.
CITEȘTE ȘI Avion Ryanair a revenit la București, piloții au declarat stare de urgențăÎntreaga structură (formată din două căi independente) va fi susținută de 411 piloți, lungimea totală a piloților forați este de peste 11.000 metri liniari.
Până în anul 2028, pe traseul secțiunii Boița - Cornetu, în lungime de 31,33 km, vor fi construite:
- 24 de viaducte,
- 25 de poduri,
- 1 ecoduct,
- 7 tuneluri.