"Vă informăm că momentan aplicațiile de Internet Banking și Mobile Banking sunt indisponibile. Echipele noaste tehnice lucrează cu prioritate pentru remedierea situației într-un timp cât mai scurt.
Vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri provocate", se arată într-un mesaj al CEC Bank postat pe site-ul oficial.
Într-un mesaj către Profit.ro, dar și pe pagina Facebook a băncii, clienții reclamă probleme la plățile cu cardul, retrageri sau depuneri ATM.
Potrivit utilizatorilor, problemele durează de aproape 24 de ore.
Profitul net al CEC Bank, la nivel de bancă, a înregistrat o creștere de 12,8% în primul semestru anului, față de aceeași perioadă a anului trecut, până la 304,1 milioane lei.
În același timp, veniturile nete din dobânzi au urcat cu circa 23%, la 1,215 miliarde lei.
La nivel de grup, profitul net a înregistrat o creștere cu 9,4%, până la 306,2 milioane lei, iar veniturile nete ale Grupului CEC Bank au urcat la 1,218 miliarde lei.
Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale.

















