După un debut ezitant de an, furnizorul de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry a recuperat în ultimele 2 trimestre 2024.
Alumil Rom Industry (ALU) a realizat în primele 9 luni vânzări nete de 87,74 milioane lei, în creștere cu 3,94% față de cele de 84,41 milioane lei din exercițiul financiar precedent. Costurile cu vânzările au coborât cu 0,38%, la 57,23 milioane lei, de la 57,45 milioane lei, astfel încât marja brută a avansat cu 13,16%, la 30,51 milioane lei, de la 26,96 milioane lei.
La nivelul rezultatului global, compania raportează o majorare ușoară, de 1,95%, la 4,70 milioane lei, de la 4,61 milioane lei în primele 3 trimestre din 2023. La S1, câștigul net era de 3,26 milioane lei și pe întreg anul trecut, acesta a fost de 6,51 milioane lei.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Vin dividendele de la Sphera. Mesajul pentru investitori al CEO-ului companiei ce administrează KFCAlumil avea, la 30 septembrie, active totale de 78,56 milioane lei, cu 4,44% în creștere față de cele de 75,22 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același interval de raportare, datoriile curente s-au majorat cu 32,30%, la 17,45 milioane lei, de la 13,19 milioane lei și datoriile pe termen lung au urcat cu 15,36%, la 4,73 milioane lei, de la 4,10 milioane lei.
Alumil Rom Industry, companie controlată de Alumil Miloas în proporție de 55,90%, îl are ca alt acționar major pe directorul general Michail Sotiriou, cu o participație de 23,95%. La ultimul preț de închidere de la Bursa de Valori București, de 2,7700 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății se ridică la 86,56 milioane lei (17,37 milioane euro).