Din cauza scăderii vânzărilor, Apple ar fi redus producția căștii Vision Pro, susține analistul Ming-Chi Kuo.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Până nu demult, planurile Apple vizau vânzarea a între 700.000 și 800.000 de căști Vision Pro anul acesta, cred analiștii.
Acum, spune Kuo, compania a redus estimarea la 400.000 - 450.000 de unități vândute pe parcursul acestui an.
Asta, crede același analist, din cauza unei cereri mult mai reduse decât se aștepta compania. Motivul principal pentru această scădere drastică a cererii ar fi prețul de 3.500 de dolari.
În acest context, Apple ar decis să-și schimbe planurile pentru dezvoltarea versiunilor viitoare, o variantă mai ieftină fiind așteptată acum undeva după 2025.
Casca de VR Vision Pro a impresionat prin capacitățile sale tehnice, însă, prețul ridicat constituie o adevărată barieră în adopția acesteia.
În prezent, prioritatea companiei pare a fi dezvoltarea capacităților de AI, care vor începe a fi introduse în produsele vândute, inclusiv iPhone, din toamna acestui an.