Podcast-urile nu mai sunt de interes pentru Facebook, iar rețeaua socială va dezactiva mai întâi funcția de publicare, după care va elimina complet acest tip de conținut.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
La doar un an după ce își anunța intențiile, Facebook renunță, brusc, la podcast-uri. Vor dispărea din cadrul platformei inclusiv facilitățile de short-form audio și secțiunea dedicată conținutului audio.
Încă de săptămâna aceasta, Facebook va dezactiva funcția de publicare a podcast-urilor noi, conform unei informări trimise de companie partenerilor.
Apoi, din 3 iunie, vor fi eliminate complet podcast-urile adăugate până acum pe Facebook.
Compania deținută de Meta nu a oferit o explicație relevantă pentru această mutare, prin care să-și explice decizia și nici o nu va comunica direct utilizatorilor, ci își va lăsa partenerii să facă acest lucru.
Este surprinzător că Facebook decide să iasă (și să o facă atât de brusc) de pe o piață aflată în plin elan. Alte companii, precum Amazon și, mai ales, Spotify, investesc sume mari pentru în podcast-uri.