Instagram și-a lansat propriul sistem de plăți pentru rezervări de servicii

Instagram și-a lansat propriul sistem de plăți pentru rezervări de servicii
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 7 mai 2018

Fără să anunțe oficial, Instagram a început să testeze o facilitate prin care utilizatorii pot rezerva servicii direct din cadrul aplicației.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Instagram oferă acum unui număr limitat de utilizatori o facilitate nativă de plăți electronice. Prin intermediul acesteia, utilizatorii își pot înregistra cardul și, folosind un cod de securitate, pot face cumpărături fără a părăsi aplicația.

Noua facilitate le permite utilizatorilor să  rezerve servicii oferite de partenerii Instagram, precum mese la restaurant sau locuri la cinematograf, iar pe viitor prin intermediul acestui serviciu vor fi vândute și alte tipuri de servicii și produse.

INTERVIU – Reed Hastings, cofondator Netflix: Televiziunea clasică va avea soarta telefoniei fixe în următoarele decenii CITEȘTE ȘI INTERVIU – Reed Hastings, cofondator Netflix: Televiziunea clasică va avea soarta telefoniei fixe în următoarele decenii

Noul serviciu a fost observat de câțiva utilizatori și confirmat de reprezentanții Instagram. Acesta este testat în prezent cu ajutorul unora din partenerii Instagram, fiind vizibil unui număr redus de utilizatorii din Statele Unite și Marea Britanie.

Facebook a început să-și arate intențiile pentru zona de comerț electronic nativ încă din 2013, când a lansat un serviciu de plăți prin intermediul aplicației de chat Messenger, aflat încă în teste.

Instagram, la rândul său, a început să testeze în 2016 ceea ce numește tag-uri de cumpărături – o facilitatea care le permită anumitor branduri să vândă produse prin intermediul reclamelor. Însă, această funcție nu este una nativă, trimițând utilizatorii pe site-ul comerciantului.

viewscnt
Afla mai multe despre
instagram
comert electronic