Meta nu va mai face dispozitivele Portal pentru consumatori

Meta nu va mai face dispozitivele Portal pentru consumatori
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 10 iun 2022

Pentru că nu au avut succesul scontat și vrea să reducă cheltuielile, Meta nu va mai produce difuzoarele Portal pentru consumatori, ci le va redirecționa către zona de business.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Meta va pune în aplicare o schimbare strategia inspirată parcă de la Google - mutarea din zona de consumer pe zona de business a unui produs încununat de eșec.

Este cazul difuzoarelor Portal, care au fost afectate încă de la început de faima negativă a companiei americane - oamenii au considerat că au suficient Facebook pe telefon și nu mai au nevoie și de un de un difuzor care să le asculte conversațiile.

Facebook a renunțat la dezvoltarea unui ceas smart la care lucra de doi ani CITEȘTE ȘI Facebook a renunțat la dezvoltarea unui ceas smart la care lucra de doi ani

Linia de difuzoare Portal a debutat în 2018, iar în 2021, conform IDC, Meta a livrat în jur de 800.000 de dispozitive Portal, ceea ce reprezenta sub 1% din piața difuzoarelor inteligente.

În contextul în care, după 4 ani, Portal este în continuare lipsit de succes, iar acționarii presează Meta să taie cheltuielile, scrie The Information, compania a decis ca aceste produse să nu mai fie poziționate pentru consumatori, ci să fie mutate pe zona de afaceri.

Această mutare va face să dispară cel puțin unele din funcțiile de entertainment și să fie îmbunătățite facilitățile de business, precum instrumentele dedicate conferințelor video.

În continuare, dacă similitudinile cu strategiile Google continuă, ar trebui să fie doar o chestiune de timp până când Meta va renunța complet la Portal.

viewscnt
Afla mai multe despre
meta
portal
difuzoare