Microsoft a cumpărat Two Hat, un serviciu pentru moderarea conținutului, folosit în ultimii ani și pentru Xbox.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Dezvoltat de un fost angajat Disney Interactive, Two Hat folosește AI-ul pentru clasificarea și filtrarea conținutului, conform The Verge.
Anterior, Microsoft a cumpărat startup-ul american Ally, care dezvoltă software pentru urmărirea și atingerea obiectivelor.
Nu a fost anunțată valoarea tranzacției, însă Ally primise până acum investiții de 76 milioane dolari, conform GeekWire.
CITEȘTE ȘI Altex, investiții de 15 milioane de euro, ȋn 2021, pentru consolidarea poziției de lider al pieței de retailMicrosoft ar putea folosi tehnologia cumpărată pentru a-și îmbunătăți platforma de monitorizare a angajaților, Viva.
În septembrie, Microsoft a cumpărat Clipchamp, un startup de creare și editare video, fondat în Brisbane, Australia, în 2013, de un grup de IT-iști, foști angajați ai SAP, unul dintre producătorii mondiali de software pentru gestionarea proceselor de afaceri.