Spotify ajunge la 87 de milioane de abonați plătitori și este aproape de a trece profit

Spotify ajunge la 87 de milioane de abonați plătitori și este aproape de a trece profit
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 2 nov 2018

Spotify a anunțat rezultatele ultimul trimestru și, chiar dacă nu doboară recorduri, compania continuă să-și crească numărul de abonați și se apropie cu pași repezi de profitabilitate.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Serviciul suedez de streaming are acum 191 de milioane de utilizatori lunari activi față de 150 de milioane în urmă cu an și 180 de milioane în trimestrul anterior.

Din cei 191 de milioane de abonați, 87 de milioane sunt plătitori, o creștere constantă de la 83 de milioane în urmă cu un trimestru și 62 de milioane în urmă cu un an.

Este oficial: WhatsApp va afișa reclame CITEȘTE ȘI Este oficial: WhatsApp va afișa reclame

36% din utilizatorii Spotify sunt din Europa. Statele Unite reprezentă 31%, iar 22% vin din America Latină. Ultimele 11 procente sunt din alte regiuni ale lumii.

Spotify pare să reușească să-și păstreze avansul față de principalul competitor, Apple Music. Deși Apple nu oferă cifre oficiale, serviciul său de streaming muzical este estimat a avea 43,5 milioane de utilizatori. Apple nu oferă o opțiune gratuită, astfel că toți utilizatorii săi sunt plătitori. În estimare nu sunt incluși utilizatori aflați în perioada trial de o lună gratuită.

Interesant este că de la o pierdere de 73 de milioane de euro în urmă cu un an, Spotify a ajuns în acest trimestru să piardă doar 6 milioane de euro. Dacă ritmul se menține, următorul trimestru ar putea fi și primul pe profit pentru Spotify.

viewscnt
Afla mai multe despre
spotify
muzică
streaming