WhatsApp, serviciu de mesagerie deținut de gigantul american Facebook, va introduce reclame și funcții noi care să aducă, în sfârșit, venituri companiei.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Astfel, WhatsApp va introduce, de anul viitor, reclame în funcția "Status", care este asemănătoare cu "Stories" de pe Instagram și care cuprinde deja mesaje publicitare, potrivit Wall Street Journal.
CITEȘTE ȘI Campania „România Reciclează” a ajuns din nou în ConstanțaTotodată, WhatsApp introduce de astăzi noi funcții, destinate companiilor mari, prin care acestea vor putea să contacteze mai ușor clienții și să comunice cu aceștia în scopuri nepromoționale, contra cost.
O altă modificare pregătită pentru viitorul apropiat este introducerea unui buton în reclamele de pe Facebook, cu redirecționare către Whatsapp, prin apăsarea căruia utilizatorii vor putea lua legătura cu o companie.
În 2014, Facebook a cumpărat WhatsApp pentru 19 miliarde de dolari și încearcă, de atunci, să transforme aplicația într-o sursă de venit. Deși sunt deocamdată gratuite, noile conturi reprezintă un prim pas prin care Facebook ar putea începe să obțină venituri din aplicația de mesagerie.
La începutul anului, WhatsApp a lansat o nouă versiune, specială pentru firme, prin care oamenii de afaceri vor putea să acceseze statistici și să comunice mai ușor cu clienții.
Facebook a anunțat, încă de anul trecut, că testează o primă modalitate de a obține bani cu ajutorul WhatsApp, prin conectarea business-urilor cu utilizatorii aplicației. Cei de la Facebook intenționează să implementeze și o funcție de căutare prin care utilizatorul să găsească contul de WhatsApp al unei anumite firme.