Google a anunțat că cele două servicii de streaming care poartă brandul YouTube, Premium și Music, au depășit 100 de milioane de abonați.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Este unul din rarele anunțuri pe care Google le face legat de serviciile sale de streaming, despre care a evitat, până acum, să ofere detalii, în contextul în care rivalii au cifre mai bune.
Ultimul anunț similar datează din noiembrie 2022, când cele două servicii ajungeau la 80 de milioane de abonați.
15 luni mai târziu, YouTube Premium și YouTube Music au câștigat alte aproximativ 20 de milioane de abonații, ceea ce nu reprezintă o creștere impresionantă, dată fiind susținerea pe care o au în spate și insistența cu care sunt promovate.
Totuși, conform declarațiilor oficiale, cele două servicii performează bine, iar abonații oferă partenerilor mai multă valoare decât cei care preferă versiunile cu reclame.
În urmă cu câteva zile, când erau anunțate rezultatele financiare, Google spunea că toate abonamentele vândute sub brandul YouTube au ajuns că aducă 15 miliarde de dolari pe an.
În România, un abonament individual, care include YouTube Premium și YouTube Music, costă 26 de lei pe lună.