În vreme ce alte platforme sociale își mută atenția de la știri, pentru a scăpa de presiunea autorităților de reglementare, YouTube anunță un hub dedicat știrilor și un program pentru motivarea financiară a publicării știrilor video în format vertical.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
YouTube va avea o secțiune dedicată special știrilor, în care vor apărea doar filmările instituțiilor de presă cu autoritate.
Alături de înregistrările video, aici vor putea fi găsite transmisiuni directe, podcast-uri și, bineînțeles, Shorts (clona de TikTok a YouTube).
Din secțiune de știri, utilizatorii vor putea intra pe paginile dedicate diverselor subiecte, unde noutățile video vor fi marcate cu pictograma unui ziar.
Noua secțiune de știri va fi implementată în perioadă următoare pe versiunea mobilă și va fi disponibilă în aproximativ 40 de țări. Ulterior, aceasta va ajunge și pe desktop.
În același timp, YouTube lansează programul Shorts Innovation Program for News, prin care va motiva financiar publicarea știrilor în format video vertical.
În prima fază, 20 de organizații din 10 țări vor primi pentru asta 1,6 milioane de dolari.