Magnor, companie românească specializată în tranzacționarea bijuteriilor din aur și cu diamante, electronicelor și produselor de lux pre-owned, comunică pentru primul semestru din 2025 o cifră de afaceri dublă și profituri de aproape trei ori mai mari comparativ cu primul semestru de anul trecut.
În prima jumătate a anului, cifra de afaceri a crescut cu aproximativ 90%, ajungând la 115 milioane lei în 2025, de la 61 milioane de lei în 2024. Profitul net a înregistrat o valoare de aproape trei ori mai mare în primele șase luni din 2025, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, acesta a ajuns la 8,4 milioane lei în 2025, de la 3,5 milioane de lei în 2024, reflectând o creștere de 141%.

În ceea ce privește profitabilitatea operațională (EBITDA), aceasta a ajuns la 12,4 milioane lei în prima jumătate din 2025, de la 5,2 milioane de lei în 2024, marcând o creștere de 138%.
„Rezultatele obținute în primul semestru al acestui an confirmă soliditatea strategiei noastre de dezvoltare, respectiv perseverența și dedicarea cu care echipa MAGNOR a urmat-o. Creșterea accelerată a cifrei de afaceri și a profitabilității ne oferă premise solide pentru a continua în același ritm dezvoltarea companiei noastre, estimând pentru finalul anului o cifră de afaceri de 250 milioane lei și 27 milioane lei EBITDA”, spune Cosmin Popovici, CEO-ul holdingului cu acționariat românesc.

Pentru cea de-a doua jumătate a anului, obiectivele MAGNOR vizează continuarea investițiilor în digitalizare și eficiență operațională, consolidarea rețelei de magazine existente, menținerea strategiei de expansiune prin dezvoltarea în zone strategice, precum și consolidarea și extinderea portofoliului de servicii.
Magnor operează 26 de magazine în București, Ilfov, Timișoara, Sibiu, Brașov, Piatra Neamț, Focșani, Bacău, Craiova, Galați și Constanța, Tg. Mureș, Buzău și Ploiești.