Media&Advertising/CSR

Cu un ritm mediu anual de creștere a afacerilor de 15%, Brandocracy mizează în 2025 pe employer branding și pe strategii integratoare de repoziționare a brandurilor românești

Cu un ritm mediu anual de creștere a afacerilor de 15%, Brandocracy mizează în 2025 pe employer branding și pe strategii integratoare de repoziționare a brandurilor românești

31 mar 2025

Brandocracy, platforma de consultanță strategică în branding și marketing, fondată de Anca Rarău, profesionist cu peste 20 de ani de experiență, își consolidează poziția pe piața de profil menținând, în ultimii trei ani, un avans mediu al afacerilor de 15%, susținut de numărul tot mai mare de companii interesate de strategii integrate de marketing, construcție de brand și comunicare, dar și de creșterea eficienței echipelor. Anca Rarău apreciază că 2025 este anul în care componenta de employer branding va crește semnificativ, tot mai mulți antreprenori și executivi din companii românești înțelegând importanța pilonului organizațional pe o piață a muncii în schimbare accelerată.