Copiii și adolescenții sunt bombardați cu reclame pe rețelele de socializare care promovează produse dăunătoare, de la alimente de tip fast-food la tutun și alcool, potrivit unui raport susținut de Organizația Națiunilor Unite (ONU) și dat miercuri publicității, care subliniază necesitatea adoptării unor reglementări în acest domeniu, informează Reuters.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Agențiile de publicitate vând giganților tehnologici informații despre copii obținute prin intermediul jocurilor electronice, a precizat autorul principal al raportului, Anthony Costello, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Proprietarul PRO TV, preluat recent de cel mai bogat om de afaceri din Cehia, anunță creșterea profitului pe piața românească"Copiii au dreptul să nu fie bombardați în fiecare zi cu reclame pe telefoanele mobile sau să fie victimele furtului de date...", a precizat Costello, profesor de sănătate globală și sustenabilitate la University College London.
"La nivel global, publicitatea dăunătoare este îndreptată spre copii, în special cea asociată cu lucruri care le vor afecta dezvoltarea și sănătatea - cum ar fi încurajarea consumului de zahăr, de alimente fast-food, tutun, alcool, jocuri pe calculator și jocuri de noroc", a declarat Costello în cadrul unei conferințe de presă.