Google dorește să își îmbunătățească relația cu presa, ajutând-o să atragă mai mulți abonați

Google dorește să își îmbunătățească relația cu presa, ajutând-o să atragă mai mulți abonați
Profit.ro
Profit.ro
scris 2 oct 2017

Google va propune începând de luni noi instrumente în beneficiul editorilor de presă, încercând astfel să îi ajute să atragă mai mulți abonați, în special prin limitarea conținuturilor gratuite, în cadrul unei inițiative ce vizează îmbunătățirea relațiilor dificile pe care grupul american le are cu industria presei, care se consideră "furată" pe internet, scrie Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Încercând să atenueze aceste relații dificile, Google va permite grupurilor de presă să își aleagă numărul de articole cu acces gratuit, "un eșantion flexibil", care va înlocui începând de luni sistemul actual.

Oferta de joburi pentru studenți s-a dublat, comparativ cu anul trecut. Domeniul unde se găsesc cele mai multe locuri de muncă CITEȘTE ȘI Oferta de joburi pentru studenți s-a dublat, comparativ cu anul trecut. Domeniul unde se găsesc cele mai multe locuri de muncă

Începând de luni, editorii vor putea să aleagă să nu permită internauților să aibă acces la niciun conținut gratuit, dacă doresc acest lucru, au explicat reprezentanții companiei Google, care recomandă totuși presei să înceapă cu 10 articole gratuite pe lună pentru a atrage mai mulți cititori.

viewscnt
Afla mai multe despre
google
presa
internet