Huffington Post închide programul prin care publica conținut al unor colaboratori voluntari, pentru a evita știrile false

Huffington Post închide programul prin care publica conținut al unor colaboratori voluntari, pentru a evita știrile false
Profit.ro
Profit.ro
scris 19 ian 2018

Huffington Post a anunțat că închide programul prin care publica conținut realizat de colaboratori voluntari, într-un demers care are ca scop creșterea calității editoriale a site-ului de știri și evitarea publicării unor știri false, neverificate.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Acest blog, care a dus la creșterea brandului Huffington Post, a ajuns la aproximativ 100.000 de colaboratori voluntari, scrie variety.com.

Decizia de a pune capăt programului acestui site deținut de Verizon a fost luată sub conducerea redactorului-șef Lydia Polgreen, care s-a alăturat echipei Huffington Post în decembrie 2016, după mai bine de un deceniu la The New York Times, scrie News.ro.

„Platformele deschise care păreau cândva că democratizează, amenință în prezent, cu acest tsunami de informații false cu care avem de-a face zilnic, să submineze democrația. Atunci când toată lumea are megafoane, nimeni nu poate fi auzit”, a anunțat joi Lydia Polgreen. 

Încercările Facebook de a limita răspândirea știrilor false au avut efectul opus CITEȘTE ȘI Încercările Facebook de a limita răspândirea știrilor false au avut efectul opus

Tot joi, HuffPost a lansat o nouă rubrică de opinie, la care scriu editorialiști desemnați și colaboratori plătiți, precum și HuffPost Personal, unde vor fi publicate eseuri scrise la persoana I de invitați, dar și articole de tip feature, interviuri realizate de reporteri ai publicației.

În 2011, AOL a cumpărat HuffPost pentru 315 milioane de dolari, după care Verizon a cumpărat AOL într-un acord de 4,4 miliarde de dolari stabilit în 2015. În prezent, HuffPost este parte din filiala Oath a Verizon, din care fac parte AOL și Yahoo.

În 2016, Arianna Huffington a părăsit publicația online pentru a se concentra pe noua ei companie – Thrive Global.

Criticii site-ului, lansat în 2005, s-au plâns de rețeaua HuffPost de colaboratori voluntari și de practica acestuia de a agrega știri ale altor publicații. Însă. În ultimii ani, Huffington Post a înființat și o echipă de jurnaliști care a publicat materiale originale. În 2012, site-ul a câștigat un premiu Pulitzer pentru un serial despre veterani răniți și familiile lor.

Polgreen a menționat în mesajul ei că multe personalități importante au scris pentru blogul HuffPost, inclusiv Barack Obama, la acel moment candidat la președinția SUA, și actrița Jennifer Aniston.

viewscnt
Afla mai multe despre
huffington post
fake news