Paramount a ratat estimările privind veniturile trimestriale, dar a atras milioane de abonați noi pentru serviciul său de streaming

Paramount a ratat estimările privind veniturile trimestriale, dar a atras milioane de abonați noi pentru serviciul său de streaming
Profit.ro
Profit.ro
scris 4 mai 2022

Paramount Global a raportat venituri trimestriale sub estimări, informație care a dus la scăderea acțiunilor cu 6%, dar gigantul media a atras în continuare milioane de abonați noi la serviciul său de streaming, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Veniturile totale au scăzut cu aproximativ 1%, până la 7,33 miliarde dolari în primul trimestru, fiind sub estimările analiștilor de 7,38 miliarde dolari, potrivit datelor IBES de la Refinitiv, scrie News.ro.

Conferința Profit.ro - Impactul crizei prețurilor în piața imobiliară. Numele noi de retaileri internaționali așteptate în mall-urile din România, ce se va întâmpla pe nișa birourilor, dar și cu prețul locuințelor CITEȘTE ȘI Conferința Profit.ro - Impactul crizei prețurilor în piața imobiliară. Numele noi de retaileri internaționali așteptate în mall-urile din România, ce se va întâmpla pe nișa birourilor, dar și cu prețul locuințelor

Paramount a spus că veniturile segmentului său de media TV, cel mai mare generator de venituri, au scăzut cu 6% comparativ cu anul trecut, când difuzarea Super Bowl LV de către CBS - un campionat în acest an susținut de NBC, deținută de Comcast, a adus mai mulți telespectatori și venituri din reclame.

Rezultatele vin într-un moment în care Wall Street este îngrijorată cu privire la viabilitatea pe termen lung a streamingului, pe măsură ce boom-ul pandemiei se estompează, serviciul rival Netflix pierzând 200.000 de abonați în primul trimestru.

”Vedem riscuri pentru piețele potențial saturate și extrem de competitive ale streamingului, atât în ​​SUA, cât și în străinătate”, a scris analistul CFRA Kenneth Leon într-o notă de marți adresată clienților.

Paramount+ a înregistrat o creștere în trimestru, adăugând 6,8 ​​milioane de abonați datorită unor titluri precum ”Scream” și ”The Lost City”.

Veniturile din activitatea companiei direct către consumatori, care include Paramount+, au crescut cu 82% datorită unei creșteri de 59% a vânzărilor de anunțuri și a unei creșteri de 95% a veniturilor din abonamente.

Într-o convorbire telefonică cu investitorii, directorul general al Paramount Global, Bob Bakish, a declarat că compania va aduce Paramount+ în India în 2023 prin intermediul companiei mixte Viacom18, în urma relației dintre Walt Disney și Hotstar, un favorit pentru sport și conținut regional.

Directorul financiar al companiei a spus în timpul discuției că conflictul dintre Rusia și Ucraina va reduce creșterea abonaților cu 3 milioane în al doilea trimestru, dintre care aproximativ două treimi sunt abonați la un serviciu non-Paramount+ specific pieței din Rusia.

Veniturile din afacerile cu divertisment filmat ale companiei au scăzut cu aproximativ 27% în trimestrul 1, din cauza veniturilor mai mici din licențiere.

Profitul net atribuit Paramount a scăzut la 433 milioane dolari, de la 911 milioane dolari cu un an mai devreme.

Excluzând elementele excepționale, gigantul media a obținut un profit de 60 de cenți pe acțiune în trimestrul încheiat la 31 martie, peste așteptările de 51 de cenți.

viewscnt
Afla mai multe despre
paramount
streaming
abonati