O româncă va coordona operațiunile Grupului Up în România, Bulgaria, Moldova, Serbia și Grecia

O româncă va coordona operațiunile Grupului Up în România, Bulgaria, Moldova, Serbia și Grecia
Profit.ro
Profit.ro
scris 9 sep 2019

Elena Pap, director al Up România de 15 ani, a fost numită Director Regional în cadrul Grupului Up pentru România, Bulgaria, Moldova, Serbia și Grecia, fiind prima femeie director al unei filiale internaționale din cadrul grupului numită în Comitetul Executiv al grupului Up.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Elena Pap preia atribuțiile de la predecesorul său, Julien Anglade, care a primit un nou rol în cadrul Direcției Generale a grupului francez.

În noua sa funcție, Elena Pap va coordona dezvoltarea soluțiilor si serviciilor inovatoare ale grupului Up în Europa de Sud-Est și va contribui la orientarea și implementarea proiectului strategic Up. 

ULTIMA ORĂ Tranzacție: eMAG preia pachetul majoritar de acțiuni al aplicației de food delivery EuCeMananc, lider pe piața de food ordering din vestul țării CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Tranzacție: eMAG preia pachetul majoritar de acțiuni al aplicației de food delivery EuCeMananc, lider pe piața de food ordering din vestul țării

Grupul Up, co-leader mondial pe piața tichetelor valorice, dezvoltă sisteme de plăți și soluții de gestiune care conferă vitalitate companiilor și instituțiilor locale și contribuie la bunăstarea salariaților și cetățenilor, oferind totodată libertatea de alegere și utilizare.

Cu o prezență în 30 de țări și o bază de peste 200.000 de companii client, deservind peste 26 de milioane de beneficiari în întreaga lume, grupul francez a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 532 milioane de euro.

Cele mai cunoscute produse ale grupului în România sunt tichetul și cardul de masă Up Dejun (noua denumire a celebrului tichet Chèque Déjeuner), tichetul și cardul Up Cadou, voucherul și cardul Up Vacanță. La acestea se adaugă tichetele sociale și pentru creșă, tichetul și cardul Up Cultură, recent lansate, precum și platforma Up Achiziții (soluții pentru achiziții inteligente dedicate companiilor mici și mijlocii – IMM). Up România deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari.

viewscnt
Afla mai multe despre
up
elena pap