Primii beneficiari ai Programului de susținere a antreprenorilor locali „GO LOCAL” și-au inaugurat locațiile în proiectele Iulius

Primii beneficiari ai Programului de susținere a antreprenorilor locali  „GO LOCAL” și-au inaugurat locațiile în proiectele Iulius

Ferma de Păpuși Iulius Mall Cluj

Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 17 dec 2021

Compania IULIUS continuă programul Go Local, prin care sprijină business-urile locale, aflate la început de drum, să acceseze rețeaua sa de centre comerciale. Primii beneficiari au deschis deja locații, alții au participat la târguri, iar mulți se află în etapa finală de semnare a parteneriatului. Antreprenorii locali interesați pot aplica online, accesând: www.iuliuscompany.ro/golocal.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Peste 150 de mici întreprinzători s-au înscris, până în prezent, în programul Go Local, pe care compania IULIUS l-a demarat în toamnă. Campania își propune să îi încurajeze pe antreprenorii locali care nu au mai fost prezenți în centre comerciale sau mall-uri să intre în proiectele IULIUS, oferindu-le o serie de avantaje. Programul este implementat în cele două ansambluri mixed-use ale companiei, Palas Iași și Iulius Town Timișoara, dar și în rețeaua Iulius Mall din Suceava, Iași și Cluj-Napoca. Obiectivul este de a crește numărul de retaileri activi și, din acest program, în cinci ani, să se dezvolte noi rețele de antreprenori la nivel național.

Producători de articole artizanale sau cosmetice organice, mici întreprinzători din HORECA și din entertainment, florării, producători apicoli, magazine cu produse pentru copii, antreprenori din domeniul serviciilor sunt câteva dintre profilurile celor care s-au înscris în program. Pe lângă prezența în cele mai importante centre comerciale din România, Go Local le oferă celor selectați beneficii precum scutirea temporară de la plata chiriei sau reduceri, flexibilitate la durata contractului, campanii de promovare, consultanță și, cel mai important, vizibilitate și clienți mai numeroși.

Interesul este foarte mare și, de curând, au fost inaugurate primele două locații, 20 de aplicanți se află în etapa finală de semnare a parteneriatului, iar alții au participat la târguri.

Vlad Giurgica a deschis, în ansamblul mixt Palas Iași, prima sa locație dintr-un proiect de retail, după alte trei în parcurile din oraș. Întors acasă după 17 ani petrecuți în Italia, Vlad și-a investit economiile într-un concept inedit de cafenea mobilă, sub forma unei triciclete. „Publicul a fost curios să afle cum facem o cafea atât de bună pe un spațiu atât de mic. Am fost primiți cu încredere și ne-am dorit să fim prezenți și în inima orașului, în ansamblul Palas. Programul Go Local este o mână de ajutor pentru cei care vor să pornească o afacere cu un cost mai mic, fiind o inițiativă oportună, mai ales în această perioadă dificilă”, spune antreprenorul. Preparatul altfel din meniu îl reprezintă cafeaua sau ciocolata caldă savurată într-un pahar comestibil, dintr-o napolitană specială. Și pentru că știe cât de importantă este susținerea la început de drum, Caffe Alé comercializează vara, în locațile sale, zmeură proaspătă de la un producător local.

După ce a devenit mamă, clujeanca Tunde Szabo a căutat modalități prin care să-și suplimenteze bugetul, lucrând de acasă. Pentru că dintotdeauna i-a plăcut să creeze diverse lucruri artizanale, iar soțul este actor la teatrul de păpuși, după mai multe încercări a ajuns să confecționeze marionete de tip Muppets. Așa a luat ființă „Ferma de Păpuși”, marionetele fiind comercializate mai întâi la târguri și online, iar din luna decembrie și în Iulius Mall Cluj, după ce ideea a fost selectată în programul Go Local. „Am văzut online o reclamă și am aplicat. Sunt foarte fericită că pot beneficia de program, este un ajutor deosebit, mai ales în timpurile acestea, când totul este nesigur. Primele zile au fost foarte bune, clienții s-au bucurat și au profitat că au găsit marionete la insula noastră. Procesul de selecție a fost unul facil și le mulțumesc celor de la Iulius Mall care au văzut fantezie în produsele mele”, spune Tunde Szabo.

Alți participanți și-au făcut cunoscute produsele la târgurile organizate în proiectele companiei IULIUS din țară. Este și cazul „Asociației Producătorilor locali: Produs în Iași”, care este prezentă, în această perioadă, pentru a doua oară în trei luni, la un târg în ansamblul mixt Palas, unde promovează o comunitate formată din 10 mici întreprinzători.

Go Local se înscrie în strategia de sustenabilitate a companiei - IULIUS în comunitate - care are în centru aspectele de mediu, investițiile în oameni și comunitate, cu accent pe cele mai bune practici în guvernanța corporativă și de etică în afaceri. Business-urile care finalizează procesul de selecție beneficiază de măsuri de susținere personalizate, cum ar fi scutirea temporară de la plata chiriei și reduceri între 25 – 50%, flexibilitate la durata contractului, precum și campanii de promovare și consultanță integrate, pachete de beneficii care pot ajunge până la o valoare totală de maximum 10.000 de euro.

IULIUS sprijină antreprenoriatul local inclusiv prin dezvoltarea celor 300.000 mp de retail din cele cinci proiecte ale sale, ponderea chiriașilor locali fiind de peste 16%, iar a celor naționali, de aproximativ 20%.

viewscnt
Afla mai multe despre
iulius
mall