2,3 milioane de euro economisiți ca urmare a integrării tehnologiilor IT pentru optimizarea proceselor logistice

2,3 milioane de euro economisiți ca urmare a integrării tehnologiilor IT pentru optimizarea proceselor logistice
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 8 dec 2020

Joi, 10 decembrie, de la ora 11.00, vă invităm la un eveniment unic, în care, alături de invitați speciali – jucători importanți pe piața de retail și e-commerce - dezvăluim insight-uri valoroase despre beneficiile tehnologiilor IT pentru optimizare logistică. Printre ele, economiile semnificative de bani și de timp din procesele din supply-chain, distribuție și livrare.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Gazdele evenimentului vor fi Andrei Radu, CEO & Founder GPeC și subsemnatul, Mircea Stan, CEO & Founder Postis.

Ce ne-a determinat să organizăm această discuție?

Contextul de două ori mai provocator al anului 2020 pentru piața de e-commerce și retail - generat de pandemie pe de-o parte și de contextul sărbătorilor în condiții extraordinare pe de altă parte.

Pandemia a determinat schimbări importante în comportamentul de consum, schimbări care încep să se stabilizeze și să capete statut de obișnuință: preferința mai mare pentru achizițiile online, plata cu cardul sau diversificarea opțiunilor de livrare ca moment sau destinație.

La contextul pandemic se adaugă cel al sărbătorilor de iarnă, momente succesive aglomerate, apropiate cronologic – un factor suplimentar pentru nevoia de accelerare și organizare eficientă a livrărilor pentru retaileri.

Datorită celor doi factori de presiune asupra comercianților, Platforma Postis își demonstrează în mod cât se poate de relevant utilitatea pe piață.

2,3 milioane de euro este suma economisită în cei trei ani de la lansare din bugetele de transport ale retailerilor ce folosesc Platforma Postis, dar ne așteptăm ca după perioada sărbătorilor 2020-2021, cifrele să crească semnificativ, la fel ca numărul cumpărătorilor mulțumiți.

Iată care sunt cele mai frecvente probleme cu care se confruntă retailerii de sărbători:

  • Resurse de bandă, procesare și storage limitate pentru magazinele online – motivul pentru a alege platforme deschise de e-commerce si marketplace, cu resurse scalabile dinamic si plata pay-as-you-go. 
  • Lipsa stocurilor sau, dimpotrivă, stocuri greu vandabile – pentru care e nevoie de utilizarea algoritmilor de analiza a datelor anterioare de vânzare, coroborat cu noile contexte de piață, pentru a asigura o mai bună predictibilitate și rotație a stocurilor.
  • Întârzieri mari în livrare, care apar din cauza lipsei unui management automat al stocurilor din depozit și de optimizare a proceselor de fulfillment (picking, packing, printare AWB, pregătire de livrare).
  • Colaborarea cu un singur curier – un retailer mai mic, cu volume reduse, devine captiv; curierul va prioritiza clienții cu volume mari sau cu niveluri de calitate a serviciilor negociate și va prioritiza, de asemenea, coletele mai mici și mai ușor de livrat într-un timp scurt.
  • Comenzi simultane pentru același produs de la mai mulți retaileri – în special de Black Friday, mulți clienți compară prețurile de pe mai multe site-uri pentru același produs și comandă simultan de la mai mulți retaileri, cu plata la livrare; primul retailer care livrează este și cel care va vinde, toți ceilalți fiind nevoiți să gestioneze comenzile anulate sau coletele refuzate
  • Volume mari de retururi post-campanie, care pot bloca parțial activitatea în depozitul retailerului. Un retailer mare are nevoie și de 1 lună și jumătate pentru a reintroduce în stoc coletele returnate.

Platforma Postis integrează toți furnizorii semnificativi de servicii de distribuție și livrare și selectează în mod automat cea mai bună opțiune de transport, utilizând algoritmi de învățare și predicție, dar și cel mai mare set de date de supply-chain disponibil în piață.

Astfel, retailerii reușesc să țină costurile sub control, să-și îmbunătățească cash-flow-ul și să-și eficientizeze și automatizeze toate procesele de care au nevoie, rapid și ușor. Mai mult decât atât, au acces la Comunitatea Postis, o comunitate deschisă de clienți și parteneri, în care toți învață unii de la alții și, împreună, contribuie la dezvoltarea de noi funcționalități, care permit creșterea  performanței și a  calității proceselor de supply-chain pentru întreaga industrie.

Patru dintre acești clienți ne vor dezvălui experiența lor cu Platforma Postis și vor răspunde întrebărilor celor interesați de detalii în cadrul unui webinarului gratuit, programat joi, 10 decembrie, începând cu ora 11.00!

Vă așteptăm la o discuție interesantă de la care veți pleca mai pregătiți pentru un nou an prosper!

Participarea este gratuită și se face pe bază de înscriere pe livrarifericite.postis.eu. Rezervați-vă locul pentru a adresa întrebări directe invitaților noștri!

viewscnt
Afla mai multe despre
mircea stan
supply-chain
livrare