Fondatoarea Cuptorului Moldovencei din Iași, actrița care a renunțat la teatru pentru afaceri, a lansat un nou business, pe care vrea să-l francizeze în 2 ani. Principalii clienți - corporatiști și hipsteri

Fondatoarea Cuptorului Moldovencei din Iași, actrița care a renunțat la teatru pentru afaceri, a lansat un nou business, pe care vrea să-l francizeze în 2 ani. Principalii clienți - corporatiști și hipsteri
Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 7 dec 2018

Nicoleta Hrițcu, antreprenoarea care a dezvoltat în Iași Cuptorul Moldovencei, a lansat un nou business, Glazurai, magazine care vând prăjituri și pe care, în cel mult doi ani, vrea să le extindă prin francize în întreaga țară. Principalii clienți sunt oamenii cu venituri peste medie, în special corporatiști și hipsteri.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Născută în Soroca, Republica Moldova, dar venită pentru studii de marketing la Iași, Nicoleta Hrițcu a abandonat teatrul și a intrat în business în urmă cu 5 ani. Ea absolvise Facultatea de teatru de la Iași în 2005 și jucase în diferite piese 3 ani.

În 2013 a deschis primul magazin cu plăcinte și prăjituri Cuptorul Moldovencei în Iași, cu 21.000 de euro, jumătate din bani fiind asigurați dintr-o finanțare de la Guvern pentru SRL-uri. În 5-6 luni și-a dat seama că există potențial și a deschis un laborator mai mare, într-o zonă mai bună, închizându-l pe cel vechi. Acolo, vânzările au crescut semnificativ, iar în fiecare an a mai deschis câte un magazin.

Acum are în Iași două magazine cu brandul Cuptorul Moldovencei și două laboratoare, pentru că a despărțit patiseria de cofetărie, iar acolo lucrează 53 de angajați.

Pentru acest an, Nicoleta Hrițcu estimează vânzări de 1,5 milioane de euro și spune că, într-o singură zi, vinde 500-800 de plăcinte și peste 100 de kilograme de prăjituri. Pe această piață se cer gusturi cât mai naturale acum, cât mai aproape de amintirile din copilărie. Cel mai bine sunt vândute prăjiturile de casă, iar pe partea de patiserie sunt căutate plăcintele și sărățelele.

FOTO Mohammad Murad deschide un restaurant în nordul Capitalei cu 1 milion de euro CITEȘTE ȘI FOTO Mohammad Murad deschide un restaurant în nordul Capitalei cu 1 milion de euro

Profilul consumatorului este omul educat, cu școală, cu venituri medii spre mari și nu neapărat familist -  studenți și mulți corporatiști, IT-iști și hipsteri.

"Avem consumatori mai mult bărbați decât femei. Hipsterii preferă produsele vegane, plăcintele cu cartofi, varză, doveleac sau vișine, dar și sărățelele. Corporatiștii mănâncă din toate", a declarat antreprenoarea pentru Profit.ro.

În ultima perioadă a început să primească cereri de francizare, dar nu vrea să facă asta cu Cuptorul Moldovencei. Pentru francizare a gândit un business mai mic, Glazurai, care vinde doar prăjituri de casă, nu și plăcinte, pentru că sunt mai ușor de făcut, au un termen de valabilitate mai lung și se pot stoca.

"Am lansat și acest brand, îl facem să meargă și abia apoi ne apucăm să francizăm. Glazurai e în Palace Iași și l-am gândit pentru centrele comerciale, în locurile de tip insulă, sau pentru magazinele mici stradale. Următorul va fi într-o zonă cu trafic stradal. Pe termen scurt, vom vedea cel mult un Cuptorul Moldovencei și un Glazurai în Iași și am acoperit toată piața. Preconizăm că în doi ani o să începem să francizăm Glazurai", a mai spus Hrițcu.

viewscnt
Afla mai multe despre
cuptorul moldovencei
nicoleta hritcu
glazurai
francize