Lansarea Hula Hoops face parte din strategia Intersnack de a valorifica expertiza internațională și insight-urile locale pentru a aduce pe piața românească branduri consacrate, dar adaptate gusturilor și obiceiurilor de consum din România.
Noul brand transformă gustarea într-o experiență jucăușă pentru întreaga familie. Cu forma distinctă de inel și textura crocantă, aceste snack-uri aduc zâmbete și energie în orice moment al zilei, oriunde se adună prietenii și familia.
Pentru lansarea din România, aromele au fost dezvoltate și testate local, alături de consumatorii români, pentru a oferi gusturi autentice, adaptate preferințelor lor. Rezultatul: trei combinații echilibrate, delicioase și surprinzătoare, create să aducă distracția mai aproape de fiecare moment petrecut împreună. Hula Hoops sunt coapte, nu prăjite, fără aditivi sau potențiatori de aromă.
Lansarea aduce la raft trei sortimente delicioase produse la fabrica din Ghimbav, județul Brașov:
- Sos barbecue și miere- un mix dulce-picant
- Cașcaval - o aromă îndrăgită de toată lumea
- Sare de mare aromată - clasicul, dar cu o aromă complexă
“Ne bucurăm să aducem în România un brand cu o personalitate vibrantă, care completează perfect portofoliul nostru local. Prin producția Hula Hoops la Ghimbav și prin campania de lansare dezvoltată împreună cu McCann Worldgroup România, consolidăm prezența Intersnack în regiune și demonstrăm că putem livra local aceleași standarde de calitate și inovație ca în piețele vest-europene”, a declarat Mircea Badiu, Intersnack CEE Senior Brand Manager.
Despre categorie
Piața de snackuri sărate continuă să crească în valoare cu +5.7% și cu +2.8% în volum, în perioada cumulată ianuarie – septembrie 2025 față de aceeași perioadă a anului trecut (conform NIQ).
Analizând prima jumătate a anului curent (ianuarie – iunie), piața crește în volum în mare parte datorită frecvenței crescute (aproximativ 2.8 cumpărături/lună față de 2.6 anul trecut), în timp ce performanța în valoare este susținută în principal de inflație. (sursa YouGov Shopper Romania).
Categoria de specialități (pufuleți și snackuri expandate care au alte forme decât pufuleții clasici) are rezultate pozitive față de anul trecut, +5.2% în valoare și +5.2% în volum, în perioada cumulată ianuarie - septembrie 2025 (conform NIQ). Vedem această evoluție ca pe o oportunitate de extindere, prin lansarea unui nou brand în portofoliu care să se diferențieze și să valorifice potențialul categoriei.
Despre Intersnack
Grupul Intersnack este unul dintre liderii europeni ai pieței de snack-uri sărate, cu aproape 60 de ani de experiență în acest domeniu.
Compania este prezentă în peste 30 de țări, are 43 de unități de producție la nivel global, iar forța sa stă în îmbinarea cunoștințelor locale cu expertiza internațională.
În România, Intersnack activează pe piață din 1994, iar fabrica de la Ghimbav reprezintă un centru local de producție, având în portofoliu branduri recunoscute precum Chio, POM-BÄR, Nutline și Hula Hoops.













