Retailerul german Kaufland în plan menținerea în România a unui ritm constant de expansiune, cu cel puțin 10 magazine deschise anual, ținta fiind ca, până în 2025, să atingă pragul de 200 de magazine în România și Republica Moldova.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
La acest moment, compania are în România o rețea de 171 de magazine în 95 de localități și o echipă de circa 17.000 de angajați.
Anul 2022 a marcat un record de expansiune pentru companie, cu 16 magazine inaugurate.
În vară a fost anunțat că retailerul pregătește investiții de circa 300 milioane euro în România în acest an și vrea să deschidă zece magazine. Compania a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri până la 3,4 miliarde euro (martie 2022 – februarie 2023).
CITEȘTE ȘI VIDEO Podul peste Dunăre de la Brăila, tot mai aproape de marea inaugurare: constructorul montează marcajele rutiereKaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea care a ajuns în prezent la 168 de magazine în România.
Compania face parte din grupul german Schwarz, care deține și Lidl.